Matt Booty z Xboxu: Konkurencia nie je iná konzola, ale iné médiá |
K ohláseniu Halo remaku a aj jeho PS5 verziu, spravil interview pre NY Times Matt Booty, šéf Xbox štúdii.
K ohláseniu Halo remaku a aj jeho PS5 verziu, spravil interview pre NY Times Matt Booty, šéf Xbox štúdii. Ten vysvetľuje ich kroky, ktorými púšťajú svoju niekedy najväčšiu exkluzivitu na inú platformu:
„Našou najväčšou konkurenciou už nie je iná konzola, ale TikTok či filmy. Chceme osloviť hráčov tam, kde sú.“
Rovnaký prístup už Microsoft zvolil pri značkách Gears of War a Forza, ktoré sa tento rok tiež dostali na PlayStation, a Microsoft Flight Simulator sa tam objaví v decembri.
Microsoft nemá problém oslovovať hráčov na iných platformách. Je to smer, ktorý už pred rokmi určil Nadella, ktorý hneď zo začiatku nechápal, prečo sa trh takto rozdeľuje a prečo existujú exkluzivity, keď len obmedzujú dosah danej hry. Teraz sa postupne jeho smerovanie napĺňa.
Zároveň je tam element času, kde iné formy médiá ukrajujú z času, ktorí ľudia môžu venovať hrám a preto nechcú bojovať s inými platformami, keď bojujú aj o čas hráčov.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Zomrel Cary-Hiroyuki Tagawa, známy ako Shang Tsung z Mortal Kombatu 19
- Netflix oficiálne ohlasuje odkupovanie Warner Bros za 82 miliárd dolárov 136
- Čo získa Netflix odkúpením Warner Bros? 52
- Ako teraz vyjde poskladanie PC? Oplatí sa stále zložiť si ho, alebo kúpiť už hotov 127
- RECENZIA: Blood: Refreshed Supply 37
- Nové zľavy pred Vianocami 16
- Netflix vyhral ponuku na odkúpenie Warner Brosu, začína rokovania 80
- Remake Assassin's Creed IV: Black Flag prekvapí svojím podnázvom 16
- Arabi vlastnia prakticky celé EA 75
- RECENZIA: Project Motor Racing 13 zobraziť viac článkov >











