Matt Booty z Xboxu: Konkurencia nie je iná konzola, ale iné médiá |
K ohláseniu Halo remaku a aj jeho PS5 verziu, spravil interview pre NY Times Matt Booty, šéf Xbox štúdii.
K ohláseniu Halo remaku a aj jeho PS5 verziu, spravil interview pre NY Times Matt Booty, šéf Xbox štúdii. Ten vysvetľuje ich kroky, ktorými púšťajú svoju niekedy najväčšiu exkluzivitu na inú platformu:
„Našou najväčšou konkurenciou už nie je iná konzola, ale TikTok či filmy. Chceme osloviť hráčov tam, kde sú.“
Rovnaký prístup už Microsoft zvolil pri značkách Gears of War a Forza, ktoré sa tento rok tiež dostali na PlayStation, a Microsoft Flight Simulator sa tam objaví v decembri.
Microsoft nemá problém oslovovať hráčov na iných platformách. Je to smer, ktorý už pred rokmi určil Nadella, ktorý hneď zo začiatku nechápal, prečo sa trh takto rozdeľuje a prečo existujú exkluzivity, keď len obmedzujú dosah danej hry. Teraz sa postupne jeho smerovanie napĺňa.
Zároveň je tam element času, kde iné formy médiá ukrajujú z času, ktorí ľudia môžu venovať hrám a preto nechcú bojovať s inými platformami, keď bojujú aj o čas hráčov.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 17
- RECENZIA: Ninja Gaiden 4 40
- Shuhei Yoshida tvrdí, že grafický výkon v PlayStation konzolách dosiahol svoj limi 73
- RECENZIA: The Outer Worlds 2 33
- RECENZIA: Darkenstein 3D 11
- Sarah Bond: Nový Xbox bude veľmi hi-end a veľmi prémiový 110
- Bližší pohľad na novú verziu PlayStation 5 Pro a aj nový Dualsense 25
- Battlefield 6 predstavuje prvú sezónu 79
- Vianočná ponuka Orangeu prináša konzoly, Rephone a kopec iných ponúk 18
- Datamineri odhalili šesť nových režimov pre Battlefield 6 51 zobraziť viac článkov >
















