Coca Cola znovu vygenerovala vianočnú reklamu cez AI |
Coca-Cola tento rok opäť využila umelú inteligenciu na tvorbu svojej ikonickej vianočnej reklamy, pričom postup pokračujúceho posúvania hraníc v oblasti marketingu je zrejmý.
SOFTWARE > NOVINKY >
Vianočná reklama Coca-Coly je tento rok opäť generovaná umelou inteligenciou. Firma to spravila cielene a povedala k tomu, že na jej vytvorenie tentoraz použili ešte menej ľudí:
„Musíme pokračovať v pohybe vpred a posúvať hranice... Džin je vonku z fľaše a nedostanete ho späť dovnútra“
Ostatné reklamy robia štandardne, ale toto sa u nich zrejme stane tradíciou. Budeme tak vidieť posun v AI oblasti každý rok. Aj keď nevyzerá, že by používali tie najlepšie modely.
Aktuálne reklama vyzerá nasledovne:
Pridali aj video z príprav aj s porovnaním s minuloročnou verziou:
Páči sa mi! (+1)
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 109
- Grand Theft Auto VI sa zase odkladá! 200
- Do nového Múmia filmu sa vráti Brendan Fraser a Rachel Weisz 49
- Rusko nedokáže vyrobiť plánovaný Baikal-M procesor, ruší plány 102
- Pozor na čínske produkty - robotický vysavač posielal domov údaje, no keď ich maji 67
- Zaklínač na Netflixe stráca divákov 93
- RECENZIA: ARC Raiders 68
- GTA VI má už dokončený obsah, už sa len doťahuje 93
- Xpeng Iron je doteraz najhumanoidnejší robot 44
- Predator Badlands končí v recenziách prekvapivo dobre 67 zobraziť viac článkov >














