Coca Cola znovu vygenerovala vianočnú reklamu cez AI |
Coca-Cola tento rok opäť využila umelú inteligenciu na tvorbu svojej ikonickej vianočnej reklamy, pričom postup pokračujúceho posúvania hraníc v oblasti marketingu je zrejmý.
SOFTWARE > NOVINKY >
Vianočná reklama Coca-Coly je tento rok opäť generovaná umelou inteligenciou. Firma to spravila cielene a povedala k tomu, že na jej vytvorenie tentoraz použili ešte menej ľudí:
„Musíme pokračovať v pohybe vpred a posúvať hranice... Džin je vonku z fľaše a nedostanete ho späť dovnútra“
Ostatné reklamy robia štandardne, ale toto sa u nich zrejme stane tradíciou. Budeme tak vidieť posun v AI oblasti každý rok. Aj keď nevyzerá, že by používali tie najlepšie modely.
Aktuálne reklama vyzerá nasledovne:
Pridali aj video z príprav aj s porovnaním s minuloročnou verziou:
Páči sa mi! (+1)
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Budú toto tituly z vianočnej rozdávačky Epicu? Bude rozdávať aj RDR2? 49
- Nové zľavy pred Vianocami 31
- Avatar: Oheň a Popol má zatiaľ najnižšie hodnotenia zo série 40
- Mobily so 4GB pamäťou sa vrátia, niektoré hi-endy zrejme klesnú na 12GB 87
- RECENZIA: Terminator 2D: NO FATE 58
- Half-Life 3 má byť launch hrou pre Steam Machine, vydanie cieli na jar 2026 71
- Takto vyzerá Witcher 3 s AI filtrom 49
- Warner Bros. oficiálne zamietol ponuku Paramountu, Netflix rozbehol promo kampaň 31
- LEGO výpredaje začali 7
- Kingston varuje, že nedostatok SSD sa v nasledujúcom mesiaci ešte zhorší 32 zobraziť viac článkov >












