PLATFORMA AI |
NOVINKY
| PRÍSPEVKY
|
Larian reaguje na kritiku používania generatívnej AI pri vývoji Divinity
Hráči by si mali zvykať, pri vývoji sa už AI používa ako štandard.
OpenAI predstavuje novú generáciu ChatGPT Images
Beží na modeli GPT Image 1.5.
Merriam-Webster vyhlásil „slop“ za slovo roka 2025: AI a absurdný obsah v centre pozornosti
Jeho popularitu výrazne podporila dostupnosť generatívnej umelej inteligencie.
Šéf IBM spochybňuje návratnosť 8 biliónov dolárov investovaných do AI
Firmy bezhlavo investujú do AI a neriešia náklady na dátové centrá, ktoré sa zrejme nikdy nepreplatia
Takto vyzerá Witcher 3 s AI filtrom
Čo by mohla byť jedna z možností úprav hry do budúcnosti, sú AI filtre.
Adobe do ChatGPT prináša Photoshop, Express a Acrobat, pribudla aj GPT 5.2 verzia
OpenAI zároveň prinieslo GPT-5.2 update a nové prepojenia s aplikáciami.
McDonalds tiež priniesol vianočnú AI reklamu
Po vzore Coca Coly aj McDonalds dal vygenerovať reklamu AI a pozliepali ju.
New York Times žaluje Perplexity za zneužívanie článkov na učenie AI
Nejde o prvý takýto spor.
Čo v AI oblasti nahradí grafické karty?
Kvantové počítače vraj nahradia GPU do konca desaťročia. Aspoň tak hovorí bývalý šéf Intelu.
Má ešte zmysel označovať použitie AI pri vývoji hry v herných obchodoch?
Enginy majú už AI natívne zapracované a aj rôzne ich časti využívajú AI. Vývojári ich už prirodzene používajú.
Perplexity umožní používateľom nakupovať priamo cez AI asistenta
Možnosť platby bude poskytovať PayPal.
Ubisoft predstavil AI zapracovanú do postáv hry
Ubisoft postupne skúma zapracovanie AI do spolubojovníkov.
OpenAI pridáva do ChatGPT skupinové konverzácie
Sú poháňané modelom GPT 5.1 Auto.
Google spustil generatívny AI model Nano Banana Pro
Je viac realistický s väčšími možnosťami.
EU konečne zruší odsúhlasovanie cookies, zavádza digitálnu peňaženku a upravuje pravidlá pre AI
Po novom sa bude cookies odsúhlasovať rovno v browseri, aby vás weby neustále neobťažovali s nutnosťou odkliknutia.
Take-Two: Herné postavy môžu byť v budúcnosti trénované na AI so scenármi od ľudí
Firmy sa s postavami posúvajú bližšie k AI, čo rozšíri ich možnosti.
Yann LeCun odchádza z firmy Meta, aby vytvoril úplne nový typ AI
LeCun hovorí, že jazykové modely sú slepá ulička, svet potrebuje world modely.
Rusi predstavili svojho AI robota, spadol im priamo pri prezentácii
Konkurencia je o desaťročia vpredu.
Microsoft chce, aby AI zostala v službách ľudí
Microsoft predstavil stratégiu smerujúcu k tzv. Humanistickej superinteligencii (HSI). Teda AI slúžiacej ľuďom.
Xpeng Iron je doteraz najhumanoidnejší robot
Roboti sú znovu o krok bližšie k ľuďom.
Apple na jar integruje Gemini priamo do Siri
Bude platiť Googlu miliardu dolárov ročne.
Apple stále zaostáva v AI oblasti, AI model jej podľa informácií robí Google
Apple sa spolieha na firmu Google pre vývoj pokročilého jazykového modelu umelej inteligencie pre Siri, čím uznáva svoje nedostatky v tejto oblasti.
Coca Cola znovu vygenerovala vianočnú reklamu cez AI
Coca-Cola tento rok opäť využila umelú inteligenciu na tvorbu svojej ikonickej vianočnej reklamy, pričom postup pokračujúceho posúvania hraníc v oblasti marketingu je zrejmý.
Nvidia predstavila Vera Rubin Superchip - novú generáciu pre AI a HPC s 88-jadrovým CPU a dvoma Rubin GPU
Nová generácia čipov od Nvidie už prichádza.
Unitree G1 ukazuje, že roboty majú k ovládnutiu sveta ešte ďaleko
Ak proti vám pôjde bojový robot, postavte mu do cesty zrkadlo.... aspoň pokým mu neupravia program.
Amazon v spolupráci s Anthropic špúšťa masívny AI infraštruktúrny projekt
Na jednej strane Amazon prepúšťa, na druhej investuje do AI.
OpenAI chce od americkej vlády ročne o 100 gigawattov elektrickej energie naviac
Elektróny sa podľa firmy stávajú novou ropou.
Microsoft dostane 27% podiel v OpenAI, dohodu na modely do roku 2032 a záväzok na Azure za 250 miliárd dolárov
Microsoft a OpenAI posilnili svoje partnerstvo uzavretím novej dohody.
Microsoft reaguje na kauzu okolo Gaming Copilot AI
Používatelia si myslia, že Copilot AI sa trénuje na ich screenshotoch z hier.
Phil Spencer: Kreatívne tímy treba chrániť, aj keď sa nám to nie vždy darí
Phil Spencer, šéf Xboxu, priznáva, že napriek snahe o ochranu kreatívnych tímov, čelia tieto často výzvam v podobe finančných tlakov a verejného hodnotenia, čo môže brániť rizikám v inovatívnom vývoji hier.
|
VIAC
|









































