To, že 3D Mark a výsledky jeho testov sú v praxi nepoužiteľné, je dávno známy fakt. Syntetický benchmark síce vyžmýka každé GPU do sucha, ale o výkone v hrách podáva len veľmi skreslené predstavy. Naproti tomu nový benchmark RyderMark, ktorý je predstavený na tweaktown, používa reálny herný engine, čo môže priniesť oveľa zaujímavejšie a hodnovernejšie čísla.
Hoci beta verzia RyderMarku, ktorú mali redaktori k dispozícii nepodporuje DX10, do budúcna sa plánuje aj s touto modifikáciou a už teraz softvér podporuje napr. Parallel Occlusion Mapping, 32 a 64 bitové HDR s AA, Soft Shadows, Normal Mapping, Soft Particles, Full Scene Motion Blur, Depth-of-Field, Heat Haze, Volumetric Fire a realistickú fyziku vody. Všetko je to pekné, ale keď sa pozriete na priložené obrázky, grafika vyzerá skôr priemerne až podpriemerne. Aby sme boli konkrétny, zostava s Intel Core 2 Duo E6700, 2 GB RAM a grafikou X1800 Pro z benchmarku vyšla s výsledkami, ktoré môžete vidieť na obr. 3. Plná verzia testovacieho programu by sa mala objaviť už čoskoro.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Silent Hill f 94
- Microsoft prepracoval Game Pass predplatné, po novom sú tri - Essential, Premium a 267
- Autor Zaklínača znovu kritizuje hry 127
- Najnudnejší simulátor odmeňuje hráčov, prvému hráčovi za dohranie sľubuje 2000 eur 32
- Ako dopadlo porovnanie reálneho výkonu iPhone 17 Pro Max a Galaxy S25 Ultra? 62
- Nový Lord of the Rings titul je v príprave, chce súperiť s Hogwarts Legacy 45
- RECENZIA: Borderlands 4 21
- Ktoré predplatné Game Passu sa oplatí, ktoré čo ponúka? 192
- Game Pass dnes dostal masívnu nádielku titulov vedených Hogwarts Legacy 13
- Nová verzia Dualsense príde s vymeniteľnou batériou, refresh dostane aj PS5 Pro 87 zobraziť viac článkov >