To, že 3D Mark a výsledky jeho testov sú v praxi nepoužiteľné, je dávno známy fakt. Syntetický benchmark síce vyžmýka každé GPU do sucha, ale o výkone v hrách podáva len veľmi skreslené predstavy. Naproti tomu nový benchmark RyderMark, ktorý je predstavený na tweaktown, používa reálny herný engine, čo môže priniesť oveľa zaujímavejšie a hodnovernejšie čísla.
Hoci beta verzia RyderMarku, ktorú mali redaktori k dispozícii nepodporuje DX10, do budúcna sa plánuje aj s touto modifikáciou a už teraz softvér podporuje napr. Parallel Occlusion Mapping, 32 a 64 bitové HDR s AA, Soft Shadows, Normal Mapping, Soft Particles, Full Scene Motion Blur, Depth-of-Field, Heat Haze, Volumetric Fire a realistickú fyziku vody. Všetko je to pekné, ale keď sa pozriete na priložené obrázky, grafika vyzerá skôr priemerne až podpriemerne. Aby sme boli konkrétny, zostava s Intel Core 2 Duo E6700, 2 GB RAM a grafikou X1800 Pro z benchmarku vyšla s výsledkami, ktoré môžete vidieť na obr. 3. Plná verzia testovacieho programu by sa mala objaviť už čoskoro.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 128
- RECENZIA: Where Winds Meet 42
- Aký mobil pod vianočný stromček? Lacný, strednú triedu, alebo drahý? 23
- Valve naznačuje cenu pripravovaného Steam Machine 110
- Slovenský superpočítač PERUN dosiahol historický úspech v rebríčku TOP500 najvýkon 36
- Filmová recenzia: Potkani: Príbeh zo sveta Zaklínača 14
- EU konečne zruší odsúhlasovanie cookies, zavádza digitálnu peňaženku a upravuje p 49
- Prvý Micro RGB TV od Samsungu je už vystavený v Bratislave. Stojí ako auto... 69
- Ubisoftu Assassin's Creed Shadows prekonal očakávania, Black Flag remake zrejme pr 27
- Gothic Remake ukazuje vylepšené súboje 21 zobraziť viac článkov >















