To, že 3D Mark a výsledky jeho testov sú v praxi nepoužiteľné, je dávno známy fakt. Syntetický benchmark síce vyžmýka každé GPU do sucha, ale o výkone v hrách podáva len veľmi skreslené predstavy. Naproti tomu nový benchmark RyderMark, ktorý je predstavený na tweaktown, používa reálny herný engine, čo môže priniesť oveľa zaujímavejšie a hodnovernejšie čísla.
Hoci beta verzia RyderMarku, ktorú mali redaktori k dispozícii nepodporuje DX10, do budúcna sa plánuje aj s touto modifikáciou a už teraz softvér podporuje napr. Parallel Occlusion Mapping, 32 a 64 bitové HDR s AA, Soft Shadows, Normal Mapping, Soft Particles, Full Scene Motion Blur, Depth-of-Field, Heat Haze, Volumetric Fire a realistickú fyziku vody. Všetko je to pekné, ale keď sa pozriete na priložené obrázky, grafika vyzerá skôr priemerne až podpriemerne. Aby sme boli konkrétny, zostava s Intel Core 2 Duo E6700, 2 GB RAM a grafikou X1800 Pro z benchmarku vyšla s výsledkami, ktoré môžete vidieť na obr. 3. Plná verzia testovacieho programu by sa mala objaviť už čoskoro.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Microsoft prepustil 9000 zamestnancov pre AI, jeden z vedúcich im odporúča obrátiť 123
- Naughty Dog už odstupuje zo spolupráce na The Last of Us seriáli 95
- Takmer 10 minút hrateľnosti z Mafia: The Old Country 156
- Zomrel herec Michael Madsen známy z Tarantinoviek a kopy hier 26
- OpenAI o1 model sám seba skopíroval na externý disk, ako istotu pred vypnutím, Cla 71
- Stop Killing Games petícia prekročila 1 milión podpisov 62
- Júlové hry 17
- Fanúšikovský remake Counter-Strike 1.6 s názvom CS: Legacy narazil na právne probl 19
- Battlefield 6: EA údajne mieri na 100 miliónov hráčov, vývojári tomu neveria 69
- RECENZIA: System Shock 2: 25th Anniversary Remaster 30 zobraziť viac článkov >