Takže je to konečne tu, demo na Max Payne 3 Stranglehold od Tiger Hillu, firmy Johna Woo dorazilo a treba povedať, že hra má niečo do seba. Hra je v zásade Max Payne s rôznymi vylepšeniami, ale keďže vieme, že Max čerpal práve z filmov Johna Woo, nebudeme Johnovi Woo zazlievať, že si zobral svoj filmový štýl do svojej hry.
Hra teda ponúka pohľad z tretej osoby, akčné prestrelky, spomalený čas, presné mierenie, kopu rôznych skokov a špeciálnych manévrov, kde to celé okoreňuje jedinečná deštrukcia takmer všetkého doplnená množstvom nepriateľov.
Vaša postava Tequila, vám v deme ponúkne pištole a brokovnicu, s ktorými sa vyblbnete v relatívne rozsiahlom prostredí. Nechýbajú príbehové animácie a prestrihy. Od Maxa Payneho sa hra odlišuje pridaním špecialnych pohybov, kde sa môžete zviezť po zábradlí a počas toho strieľať, prekĺznete sa prakticky po každom stolíku a každú stenu môžete využiť na odrazenie. Takmer všetko sa dá zničiť, takmer vkuse niečo vybuchuje, padá, ničí sa, iskrí.
Demo okrem bežnej strieľačky ukázalo aj kinematický herný mód, kde vás hra vedie a vašou úlohou je v spomalenom čase vyhýbať sa guľkám a zostreliť vždy všetkých nepriateľov, ktorých vám automatická kamera ukáže. Tento mód si užijete niekoľko krát v leveli na pár sekúnd a vychutnáte si spomalené umieranie nepriateľov. Spomalené umieranie nepriateľov si užijete aj po zapnutí presného zamerania, kde sa podobne ako v Max Payneovi kamera zavesí za guľku a sleduje jej preniknutie do tela nepriateľa. V tomto prípade autori pridali aj efektné animácie zraneného, ktorý si chytá ranu a správa sa poďla toho, kde ste ho trafili. Nakoniec demo ponúklo aj kombo, kedy sa Tequila zatočí a skosí všetkých nepriateľov okolo vás.
Grafika je na Unreal engine a je dosť kvalitná, nie je to Gears of War, ale má to svoj štýl. Niektoré textúry síce mohli dotiahnuť a rovnako tváre postáv majú divné nasvietenie a príliš temné tiene, ale ako celok vyzerá grafika dobre a rovnako dizajn levelov vytvára potrebnú atmosféru. Framerate nemá výraznejšie poklesy ani pri masívnych deštrukciách prostredia.
Ak by sme to porovnali s Max Payne, je to hlavne akčnejšie, deštrukčnejšie a je tu až priveľa nepriateľov. Často nemáte nad situáciou prehľad, neviete, kde sa objavilo ďalších 10 nepriateľov. Aj keď to má adrenalín, chýba tomu precíznosť a úplne absentuje Paynovské využitie slow motion pohľadu na obmedzenie vašich zranení, tu je to len na to, aby ste si nepriateľov presnejšie zamerali. Trafia vás tak či tak. Však aj tak na vás vždy strieľajú zo všetkých strán a zdravia máte dosť. Celé je to konzolovo arkádovejšie. Neznamená, že sa tým tento štýl kazí, len je to už iné.
Celkovo má titul veľmi veľké ambície, ktoré zrejme aj splní. Koncom mesiaca sa máme na čo tešiť. Otázne je ešte, ako to nakoniec dopadne s PC verziou, na Xboxovej som nevidel nič, čo by bežné PC nemohlo zvládnuť a určite by na to nepotrebovalo 2 GB pamäte ako ohlasujú autori.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- The Elder Scrolls IV: Oblivion remastered bol predstavený a rovno vydaný 295
- The Elder Scrolls IV Oblivion remastered sa na Steame pekne rozbehol 129
- Grafických kariet je na skladoch stále viac, už dostanete aj RTX 5070 Ti za lepšie 62
- Aký monitor si vybrať za 100, 200, 400 alebo 1000 eur? Aký rozmer, obrazovku a pom 113
- Takto bude vyzerať iPhone 17 Pro s obalom 64
- GTA San Andreas má dostupný slovenský AI dabing 49
- The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered bude ohlásený zajtra 31
- Porovnanie druhej epizódy The Last of Us season 2 seriálu s hrou 42
- Battlefield ukazuje základ svojej hrateľnosti - deštrukciu 28
- RECENZIA: Lost Records: Bloom & Rage 11 zobraziť viac článkov >
Xbox 360
PC PS3 Vývoj: Midway / Midway Chicago Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|