John Woo k marketingovej akcii hry Stranglehold prihodil zaujímavý kúsok, fanúšikovia jeho filmov sa môžu pokúsiť spraviť čo najautentickejší krátky film pripomínajúci jeho štýl. Filmovať sa bude o 25 tisíc dolárov, organizuje to John Woo, tvorcovia hry Tiger Hill Entertainment, Spike TV a Fox Interactive Media. Filmami môžete prispievať od 30. apríla do 25. júna. Filmy musia byť dlhšie ako 2:30 min a musia spĺňať kritériá, kde kvalita bude braná do úvahy 40 percentami, Woo štýl 40 % a kreativita 20 %.
Cenou je ako 25 tisíc dolárov, tak aj zájazd pre dvoch do Midway Chicago, kde sa stretnú s tvorcami hry a zúčastnia sa interview pre Spike TV, kde budú aj na premiere ich krátkeho filmu v Spike TV a dostanú aj poster z filmu Hard Boiled s autogramom Johna Woo, Ampd mobilný telefón a kópiu Strangeholdu.
Finalisti budú mať videá hostovaná na MySpace, kde užívatelia rozhodnú o druhom víťazovi, ktorí získa 1000 dolárov a tie ďalšie veci k tomu.
Viac čoskoro nájdete na www.myspace.com/strangleholdgame. Nedá sa povedať, že filmovanie je ten pravý marketing k hre, ale John Woo samozrejme chce oceniť niekoho, kto sa vyzná v jeho štýle práce. Možno by nebola zlá súťaž o najlepšie video vytvorené v engine hry, no možno nabudúce.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 20
- DOJMY: The Blood of Dawnwalker 37
- iPhone 17, iPhone Air, Air Pods 3 a nové Watch hodinky predstavené 124
- Borderlands 4 dostal slušné recenzie, na Steame robí rekordy série v počte hráčov 99
- RECENZIA: Indiana Jones and the Great Circle: The Order of Giants 9
- Štvrtá séria Witcher seriálu ukazuje zábery a poster 85
- Battlefield 6 spúšťa test nového Battle Royale režimu s triedami, deštrukciou a vo 36
- DOJMY: The Expanse: Osiris Reborn 18
- Spotify bude konečne podporovať lossless kvalitu hudby 62
- RECENZIA: NHL 26 30 zobraziť viac článkov >
Xbox 360
PC PS3 Vývoj: Midway / Midway Chicago Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|