Lionhead prezradil ďalší detail okolo Fable II a to využitie centrálneho servera na zálohovanie vašej hry. Server bude zálohovať všetky svety hráčov, aby následne mohol váš svet a svety vašich priateľov prepojiť v kooperačnej hre.
Prepojený budete môcť byť so 64 priateľmi naraz, ktorých si vyfiltrujete na základne rôznych podmienok (z vášho okolia, vašich priateľov, alebo filter ľudí, ktorí sú v na rovnakej úrovni v hre). Prepojenia nebudú v štýle MMO a teda nebudete sa všetci priamo vidieť, ale budete spojení žiariacimi guľami na určitých miestach sveta. Pomocou nich budete môcť s ostatnými obchodovať, komunikovať alebo aj vstupovať do ich sveta, ak vám to teda dovolia. Skutočná kooperačná hra bude prístupná len dvoch hráčov naraz.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Rusko zhabalo majetok prevádzkovateľovi World of Tanks v krajine, hráčov však uisť 61
- CD Projekt prvý raz ukázal The Witcher IV 344
- Mladý James Bond sa ukázal na prvom videu k 007 First Light hre 76
- Resident Evil 9: Requiem bolo predstavené, rovno dostalo dátum 124
- RECENZIA: Tainted Grail: The Fall of Avalon 11
- Fake AI startup používal k odpovediam 700 indických inžinierov 25
- Assassin's Creed Black Flag remake prichádza, možno bude čoskoro predstavené 41
- Leaknuté video z Battlefieldu ukazuje deštrukciu 65
- Summer Game Fest začne večer o 23:00 88
- Unreal Engine 5.6 ukázal nové funkcie 67 zobraziť viac článkov >
![]() |
Xbox 360
Vývoj: Microsoft / Lionhead Štýl: RPG Web: domovská stránka hry
| ||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|