Lionhead prezradil ďalší detail okolo Fable II a to využitie centrálneho servera na zálohovanie vašej hry. Server bude zálohovať všetky svety hráčov, aby následne mohol váš svet a svety vašich priateľov prepojiť v kooperačnej hre.
Prepojený budete môcť byť so 64 priateľmi naraz, ktorých si vyfiltrujete na základne rôznych podmienok (z vášho okolia, vašich priateľov, alebo filter ľudí, ktorí sú v na rovnakej úrovni v hre). Prepojenia nebudú v štýle MMO a teda nebudete sa všetci priamo vidieť, ale budete spojení žiariacimi guľami na určitých miestach sveta. Pomocou nich budete môcť s ostatnými obchodovať, komunikovať alebo aj vstupovať do ich sveta, ak vám to teda dovolia. Skutočná kooperačná hra bude prístupná len dvoch hráčov naraz.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila nové zľavy 70
- RECENZIA: Frostpunk 2 18
- DPH pôjde budúci rok hore, ako to ovplyvní ceny? 749
- RECENZIA: Test Drive Unlimited: Solar Crown 104
- Nový Battlefield ukazuje prvý koncept, bude umiestnený v modernej dobe 106
- PS5 Pro je pre superfanúšikov, hovoria analytici 238
- V PlayStation 6 mohol byť aj Intel čip, ale nakoniec sa Sony rozhodlo pre AMD 123
- Ako jednotlivé hry vylepšuje PS5 Pro konzola? 171
- PlayStation 30th Anniversary Collection predstavená, prídu šedé konzoly a aj ovlád 96
- Ako PS5 Pro pomôže PS5 hrám? GTA VI nemusí rozbehnúť na 60 fps 260 zobraziť viac článkov >
Xbox 360
Vývoj: Microsoft / Lionhead Štýl: RPG Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|