Sacred 2 v 1080p na oboch konzolách |
Digital Foundry spravili svoje ďalšie porovnanie a tentoraz sa zamerali na aktuálnu 1080p hru, ktorá beží bez upscalovania na oboch konzolách a podľa testu beží takmer rovnako rýchlo a .... rovnako zle.
Digital Foundry spravili svoje ďalšie porovnanie a tentoraz sa zamerali na Sacred 2 aktuálnu 1080p hru, ktorá beží bez upscalovania na oboch konzolách a podľa testu beží v tomto rozlíšení takmer rovnako rýchlo a ... rovnako zle.
Obe konzoly totiž hru zvládajú v 20 - 30 fps len s minimálnymi rozdielmi. Ani jedna konzola však 1080p nezvláda hru poriadne a v 30 fps, kde máte polovicu frejmov roztrhnutú, vytvára skôr dojem 15 fps. Zapnutie v-locku by tearingu pomohlo, ale finálny framerate by bol zrejme okolo 10 fps. Štatisticky má PS3 o menej ako 1 frejm viac, ale za to usekáva o 5 % viac frejmov, čo pridáva ešte viac tearingu. Viac vám ukáže video na DF.
V každom prípade je otázne, či tá hra naozaj potrebuje 1080p, keďže pri tomto rozlíšení trhá neskutočne a ani 720p hru nezachraňuje. Hra totiž aj 720p stále renderuje hru natívne v 1080p a stále tearuje, aj keď pri Xboxe je už obraz menej trhaný. Do nižšieho renderingu sa prepne až pri SD rozlíšeniach, kde sa tearing pri Xbox360 upraví a aj framerate stabilizuje, aj keď pri PS3 zo záhadných dôvodov klesne tearing len mierne a rovnako framerate je nízký. Občasné sekanie obrazu pri načítavaní textúr je pri oboch konzolách na všetkých rozlíšeniach rovnaké.
Zo zaujímavostí pri všetkých nižších rozlíšeniách ako 1080p má hra zapracovaný supersampling AA, čo je najkvalitnejší antialiasing, keďže hra sa downsampluje z vyšších rozlíšení. Ale tento efekt trhanú grafiku nezachráni.
Celkovo mali autori v Sacred 2 zvláštny prístup k samotnej hre, možno sa chceli prezentovať Full HD grafikou aj za cenu slabšieho výkonu hry. Úplne stačilo prehodiť renderovanie do 720p a zoptimalizovať hru tam, mohla ísť kľudne aj 40 - 60 fps. Na druhej strane, ak si trúfajú na 1080p na konzolách, v ďalšom titule to bude určite lepšie. Aj keď je jasné, že aktuálne konzoly nie sú na toto rozlíšenie stavané a môžu si ho dovoliť len menej náročné hry.
U nás v recenzii dostala PC verzia hry 6.5 na IGN dostala konzolová verzia 6.5, PC verzii dali 7.5.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Battlefield 6 99
- Battlefield 6 dostáva recenzie 49
- Sony prinesie PS6 o pár rokov 93
- Battlefield 6 pri vydaní pritiahol len na Steame cez 700 tisíc hráčov 147
- Roboti nás raz nahradia, v BMW už jeden pracuje 5 mesiacov 90
- DOJMY: Heroes of Might and Magic: Olden Era 33
- RECENZIA: Metal Gear Solid Delta: Snake Eater 26
- Nové Alza dni zľavy spustené 4
- Optimálna cena GTA VI by podľa analytikov bola 69 dolárov 102
- Windows 10 podpora dnes skončila, ale môžete si ju predĺžiť na ďalší rok 87 zobraziť viac článkov >
PC
PS3 Xbox 360 Vývoj: Ascaron / Ascaron Štýl: Akcia / RPG Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|