Halo Reach priblížený na X10 |
Na X10 Halo Reach nechýbal v gameplay podobe a podľa dojmov máme čakať Halo v novom podaní.
Na X10 Halo Reach nechýbal v gameplay podobe a podľa dojmov máme čakať Halo v novom podaní. Väčší, detailnejší svet nás vraj pohltí, prepracovaný bol aj animačný systém, AI, jednotiek na obrazovke bude výrazne viac a spolu dodajú nádych realistickosti (teda odklon od pôvodného arkádového zamerania). A keď sa už autori tak snažia zreálniť hru, pridali aj health packy a rovnako zbieranie vybavenia, ktoré vám bude pridávať stále ďalšie schopnosti a možnosti.
My sa o kvalitách hry presvedčíme 3. mája, kedy začne beta multiplayer. Ak sa budete chcieť zapojiť, budete potrebovať Halo ODST (jeho predaje v máji zrejme výrazne porastú). Halo Reach beta bude vraj najväčšia beta, aká kedy na konzolách bola.
Na prezentácii Bungie ukázalo:
- test animáciu s bojovm Noble Squad, ôsmich mariňákov a 30 covenantov, bolo to vraj ešte viac pôsobivejšie ako to znie
- hra zobrazuje 4 milióny polygónov viac ako Halo 3.
- gameplay bude viac sandboxovo orientovaný, menej lineárny a menej nascriptovaný
- hra vraj v pohybe vyzerá fenomenálne
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Sam Altman z OpenAI hovorí, že jeden príkaz v ChatGPT spotrebuje pätnástinu čajove 48
- The Witcher 3 by mal dostať nové DLC 66
- Článok: Nintendo Switch 2 60
- Ceny PlayStation Plus porastú 139
- Nové mega zľavy spustené 38
- RECENZIA: The Alters 27
- Článok: Dnes by Dead Space nedostal zelenú - vydavatelia sa boja riskovať 17
- MindsEye podľa očakávaní kvalitou neohúrilo 73
- PlayStation Plus Premium a Extra predstavilo júnové hry 17
- RECENZIA: Dune: Awakening 23 zobraziť viac článkov >
![]() |
Xbox 360
Vývoj: Microsoft / Bungie Štýl: Akcia
| ||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|