Ako vyzerá Halo Reach s raytracingom? |
Hlavne starším hrám veľmi dobré pomáha raytracing cez Reshade a ukazuje sa to aj pri Halo Reach.
HRY > NOVINKY >
Hlavne starším hrám veľmi dobré pomáha raytracing cez Reshade a ukazuje sa to aj pri Halo Reach. Konkrétne je to cez RayTraced Global Illumination shader, ktorý je zatiaľ v beta verzii. Ten pridáva raytracing na globálnu illumináciu a teda nasvietenie sa zlepší, ako aj hĺbka scén. Nerobí to zázraky ako čistý raytracing, ale bez práce to pekne vylepší hry.
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: 007 First Light 66
- RECENZIA: Cronos: The New Dawn 91
- Nové Alza dni zľavy spustené 12
- Tomb Raider seriál už má svoju Laru, bude ňou Sophie Turner 106
- RECENZIA: Jotunnslayer: Hordes of Hel 8
- Detaily plánovaných RTX 50 super grafických kariet Nvidie 48
- 007 First Light sa predstavil v prvom gameplay videu 53
- Skyblivion - fanúšikovský remake Oblivionu na engine Skyrimu ukazuje prvých 15 min 21
- DOJMY: Onimusha: Way of the Sword 6
- Článok: Aké zmeny prinesie nová FC 26: Exkluzívny rozhovor s herným tímom 2 zobraziť viac článkov >
![]() |
Xbox 360
Vývoj: Microsoft / Bungie Štýl: Akcia
| ||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|