Ako vyzerá Halo Reach s raytracingom? |
Hlavne starším hrám veľmi dobré pomáha raytracing cez Reshade a ukazuje sa to aj pri Halo Reach.
HRY > NOVINKY >
Hlavne starším hrám veľmi dobré pomáha raytracing cez Reshade a ukazuje sa to aj pri Halo Reach. Konkrétne je to cez RayTraced Global Illumination shader, ktorý je zatiaľ v beta verzii. Ten pridáva raytracing na globálnu illumináciu a teda nasvietenie sa zlepší, ako aj hĺbka scén. Nerobí to zázraky ako čistý raytracing, ale bez práce to pekne vylepší hry.
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Rusko zhabalo majetok prevádzkovateľovi World of Tanks v krajine, hráčov však uisť 61
- CD Projekt prvý raz ukázal The Witcher IV 345
- Mladý James Bond sa ukázal na prvom videu k 007 First Light hre 76
- Resident Evil 9: Requiem bolo predstavené, rovno dostalo dátum 125
- RECENZIA: Tainted Grail: The Fall of Avalon 11
- Fake AI startup používal k odpovediam 700 indických inžinierov 25
- Assassin's Creed Black Flag remake prichádza, možno bude čoskoro predstavené 41
- Leaknuté video z Battlefieldu ukazuje deštrukciu 65
- Summer Game Fest začne večer o 23:00 88
- Unreal Engine 5.6 ukázal nové funkcie 67 zobraziť viac článkov >
![]() |
Xbox 360
Vývoj: Microsoft / Bungie Štýl: Akcia
| ||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|