Nerozhodný inFamous 2 |
Je dobré byť zlým alebo zlé byť dobrým?
Superhrdinská akcia inFamous 2 zviditeľňuje rozhodnutia pomocou dvojice osôb, ktoré vám pri upratovaní v meste, budú po ruke. Inými slovami, nevyberiete si len spôsob, akým zdoláte misiu, ale aj spojenca, pričom jedného si nakloníte a druhý stratí voči vám sympatie.
Podľa producenta Briana Fleminga bolo cieľom pokračovať v núkaní rozhodnutí hráčom, ale aj prehĺbiť zodpovednosť za činy, keďže hlavný hrdina disponuje mimoriadnymi schopnosťami. Autori však na druhej strane čelili tomu, čo fanúšikovia označovali za príliš priamočiare. „Našou úlohou bolo vytvoriť také rozhodnutia, ktoré budú nielen reálne a uveriteľné, ale budú aj viditeľné a identifikovateľné pre hráčov," vysvetľuje Fleming.
A tak sa stalo, že Karma pracuje so vzťahmi s postavami. Systém rozhodnutí už nie je tak ľahko čitateľný, pretože nikdy neviete, čo spravia vaši spoločníci počas misie, aj keď je dopredu jasná ich úloha aj konanie definované charakterom. Dobre čítate, Cole už v teréne nebude sám.
Misiu s oslobodením agentky Kuo z vily na kraji mesta sme už rozoberali, teraz sa môžete pozrieť, ako to vyzerá, keď Cole dá na slová anjela – Zeka, parťáka z jednotky. Zachránení policajti odvedú pozornosť pri útoku na vilu a boj s členmi Militia je jednoduchší.
Druhou cestou je naloženie výbušním do vozňa električky, ktorý zaparkuje Cole vo vchodových dverách. Najskôr sa však musí vysporiadať s dopravnou situáciou v meste a zápchami, samozrejme, iba v prípade, ak bude počúvať diablika – sexi kočku Nix.
Nie všetky situácie sa budú dať vyriešiť takýmto evidetným spôsobom, no nech už spravíte akékoľvek rozhodnutia, budú sa podpisovať aj pod to, ako sa na vás budú dívať obyvatelia mesta.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 23
- RECENZIA: NHL 26 37
- Štvrtá séria Witcher seriálu ukazuje zábery a poster 93
- RECENZIA: Assassin Creed: Shadows - Claws of Awaji 43
- Remake Assassin’s Creed IV: Black Flag vraj príde s úpravami hrateľnosti 55
- Xiaomi prinesie Xiaomi 17, preskakuje jeden ročník, aby sa zladilo s názvami iPhon 68
- DOJMY: Project Motor Racing 28
- Článok: Od dát k dráme: Ako NHL 26 oživuje skutočných hráčov 15
- Gameplay ukážka z Battlefield 6 Battle Royale 36
- Squadron 42 možno nevyjde v roku 2026 75 zobraziť viac článkov >
PS3
Vývoj: SCEE / Sucker Punch Štýl: Akčná Adventúra
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|