Projekt Milo mal príbeh aj engine |
Project Milo and Kate pre Kinect od Lionheadu, nie je taký mŕtvy ako by sa mohol zdať. Najnovšie nám z neho Lionhead ponúkol úkážky príbehu aj zaujímavý engine, ktorý ho ponáňa.
Project Milo and Kate pre Kinect od Lionheadu nie je taký mŕtvy ako by sa mohol zdať. Najnovšie nám z neho Lionhead ponúkol úkážky príbehu a aj zaujímavý engine, ktorý ho ponáňa.
Na GDC Aaron Greenberg potvrdil, že titul je vo vývoji a pripravuje sa na vydanie na koniec roka, ale vyjadrenie vyzerá neoficiálne a po rozmanitých ohláseniach v priebehu minulého roka stále môžeme považovať projekt skôr za techdemo, ktoré nám teraz prináša náznaky príbehu, v ktorom by sme s chlapcom prechádzali lesom, skúmali okolie, vyhýbali sa nástrahám a hrali minihry. Vyzerá to niečo blízke Kinectimals, len viac založené na emóciách a hlbšom príbehu.
Zaujímavejšie ako vydanie Milo, je jeho engine, ktorý vyzerá veľmi nádejne. Lionhead si dal skutočne záležať a podľa prezentácie nazvanej Mega Meshes bola odprezentovaná ako možnosť vytvorenia sveta z miliard polygónov, tak vlastný systém kompresie textúr a nasvietenia.
Videá z prezentácie enginu:
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Sam Altman z OpenAI hovorí, že jeden príkaz v ChatGPT spotrebuje pätnástinu čajove 38
- The Witcher 3 by mal dostať nové DLC 65
- RECENZIA: Mario Kart World 106
- Harry Potter seriál už obsadil Malfoyovcov 38
- Článok: Nintendo Switch 2 54
- Nové mega zľavy spustené 31
- Článok: Dnes by Dead Space nedostal zelenú - vydavatelia sa boja riskovať 17
- PlayStation Plus Premium a Extra predstavilo júnové hry 17
- MindsEye podľa očakávaní kvalitou neohúrilo 72
- RECENZIA: The Alters 26 zobraziť viac článkov >