Prečo Molyneux opustil Microsoft? |
Po opustení Microsoft sa Peter Molyneux, bývalý šéf Lionheadu a európskeho Microsoft Studios, rozrozprával o dôvodoch svojho odchodu.
Po opustení Microsoft sa Peter Molyneux, bývalý šéf Lionheadu a európskeho Microsoft Studios, rozrozprával o dôvodoch svojho odchodu. Tvorca Fable, Black and White a takmer aj Project Milo bol síce v Microsofte podporovaný a mohol robiť, čo ho napadlo, ale cítil sa aj kreatívne obmedzovaný, keďže vo veľkej spoločnosti neprejdú všetky nápady a tím je časovo tlačený na pevný dátum vydania. To sa mu už vo svojej firme 22 Cans nestane, ale uvedomuje si, že na druhej strane sú peniaze, ktorých už ako indie vývojár nebude mať na rozhadzovanie.
Z kreatívnych vecí ho hlavne sklamalo nedotiahnutie Project Milo titulu, ktorý bol takmer dokončený, keď ho Microsoft zrušil. Totiž niektorí ľudia z marketingu si ho vraj nevedeli predstaviť na regáloch v obchodoch po boku strieľačiek.
Tohto sa ako indie vývojárov nemusí obávať, keďže obchody úplne vynechal zo svojho zoznamu záujmov. Digitálna distribúcia je budúcnosťou a vidí, ako sa jej darí na PC alebo mobiloch, hry už nepotrebujú obchody. Napríklad keby bol Milo dokončený teraz, jeho budúcnosť by bola zaistená, ale vtedy nebol správny čas.
Molyneux zatiaľ vo svojej firme pracuje novej hre.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Doom: The Dark Ages 177
- Alza spustila nové zľavy 26
- Ako vyzerá GTA VI mapa? 50
- Grafické karty znovu zlacneli, hlavne RTX 5070ti a RTX 5080, ale už znižuje aj RTX 253
- Detaily k 89 miliónom Steam účtov sú na darknete na predaj 31
- Mafia: The Old Country už má aj PC požiadavky 47
- GTA IV port možno príde tento rok 59
- Activision žaluje tvorcov toxického cheatovacieho softvéru pre Call of Duty 68
- RECENZIA: The Precinct 11
- Doom: The Dark Ages dostal recenzie 50 zobraziť viac článkov >