Rozdiely MGS 3 - 3DS vs PS2 |
Digital Foundy sa bližšie pozrelo na rozdiely v 3DS porte oproti PS2 verzii.
Digital Foundy sa bližšie pozrelo na rozdiely v 3DS porte oproti PS2 verzii v Metal Gear Solid 3D Snake Eater. A tu vidieť, že sa autori trochu viac posnažili ako pri čistom porte pre next-gen konzoly.
Hra na 3DS je renderovaná v 800x480 rozlíšení, čo je zaujímavé, keďže displej podporuje 800x240 pixelov, čiže 400x240 na každé oko. Teda rendering je vyšší ako pri PS2 verzii ktorá bola v 512x448 rozlíšení.
Samotné grafické vylepšenia vidieť napríklad na obleku Snakea, kde sú pridané žiarivé specular a normal mapy, ktoré PS2 verzia nemala, rovnako vidieť niektoré textúry s vyšším rozlíšením, rovnako 3DS verzia nemá vôbec problémy s frameratom tak ako PS2 verzia pri prestrihových scénach.
Ale sú tam aj orezania, kde napríklad hra (možno zatiaľ) nemá niektoré reflekcie, bloom je zmenšený, motion blur a depth of field efekty absentujú, kde posledné dve menované sú jasné keďže ide o 3D titul a oči si vám tieto efekty spravia samé. Rovnako niekedy je orezaná vegetácia na 3DS.
Hra vyjde až koncom roka, takže uvidíme aká bude final verzia, ale napriek vylepšeniam a orezaniam pri 3DS ide o veľmi pôsobivý port PS2 klasiky do 3D priestoru.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: 007 First Light 67
- Nové Alza dni zľavy spustené 12
- Tomb Raider seriál už má svoju Laru, bude ňou Sophie Turner 106
- Detaily plánovaných RTX 50 super grafických kariet Nvidie 55
- iPhone 17, iPhone Air, Air Pods 3 a nové Watch hodinky predstavené 98
- 007 First Light sa predstavil v prvom gameplay videu 53
- PS6 má mať vraj jednoduchší dizajn ako PS5 a odnímateľnú mechaniku 115
- Motorola predstavila nové smartfóny a luxusnú kolekciu na veľtrhu IFA 2025 v Berlí 4
- DOJMY: Anno 117: Pax Romana 0
- Článok: Lenovo Legion Pro 7 (16IAX10H) 10 zobraziť viac článkov >