Reflect naznačuje budúcnosť 3D grafiky |
Univerzitný engine Brigade ukazuje možnosť raytracing renderovania na grafických kartách cez CUDA alebo OpenCL.
SOFTWARE > NOVINKY >
Univerzitný engine Brigade ukazuje možnosť raytracing renderovania na grafických kartách cez CUDA alebo OpenCL. Vyrenderuje tak napríklad scénu s 2 miliónmi polygónov, v tomto prípade ukazuje štýl Portalu v titule Reflect.
Reflect si môžete stiahnuť a skúsiť na vašom PC, ale nie všade bude fungovať tak ako má a preto tu máme video. Zatiaľ je to však ďaleko od toho, čo čakáme od skutočného raytracingu, ten je ešte pár rokov vzdialený.
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- GOG bojuje proti cenzúre v hrách, rozdáva 13 hier zadarmo 74
- Battlefield 6 predstavil svoj multiplayer, dostal dátum vydania 149
- Hideo Kojima kritizuje herný priemysel, hovorí, že väčšina hier je rovnaká 128
- Battlefield 6 beta preload je už spustený 111
- Mafia: The Old Country ukazuje svoje PC špecifikácie 45
- DOJMY: Titan Quest II 32
- Magnus procesor pre ďalší Xbox má ponúknuť flexibilitu, ktorá bude konkurovať PC, 101
- Epic vyhral súd nad Google, firma musí otvoriť Android 77
- Augustové hry 21
- Augustové filmy 40 zobraziť viac článkov >