Reflect naznačuje budúcnosť 3D grafiky |
Univerzitný engine Brigade ukazuje možnosť raytracing renderovania na grafických kartách cez CUDA alebo OpenCL.
SOFTWARE > NOVINKY >
Univerzitný engine Brigade ukazuje možnosť raytracing renderovania na grafických kartách cez CUDA alebo OpenCL. Vyrenderuje tak napríklad scénu s 2 miliónmi polygónov, v tomto prípade ukazuje štýl Portalu v titule Reflect.
Reflect si môžete stiahnuť a skúsiť na vašom PC, ale nie všade bude fungovať tak ako má a preto tu máme video. Zatiaľ je to však ďaleko od toho, čo čakáme od skutočného raytracingu, ten je ešte pár rokov vzdialený.
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 23
- RECENZIA: Assassin Creed: Shadows - Claws of Awaji 47
- RECENZIA: NHL 26 37
- Remake Assassin’s Creed IV: Black Flag vraj príde s úpravami hrateľnosti 55
- DOJMY: Project Motor Racing 28
- Xiaomi prinesie Xiaomi 17, preskakuje jeden ročník, aby sa zladilo s názvami iPhon 68
- PlayStation 5 kúpite dočasne za nižšiu cenu 97
- Gameplay ukážka z Battlefield 6 Battle Royale 36
- RECENZIA: Hollow Knight: Silksong 17
- Nvidia rozbieha veľkú spoluprácu s Intelom, prinesú procesory s RTX grafickými jad 68 zobraziť viac článkov >