Black Ops II vylepší grafiku, animácie, príbeh |
Autori sa hneď pri predstavení Black Ops II titulu rozrozprávali o grafike, o veľkom prekvapení a aj o priam filmových prestrihových scénach.
Autori sa hneď pri predstavení Call of Duty Black Ops II titulu rozrozprávali o grafike, o veľkom prekvapení a aj o priam filmových prestrihových scénach.
Grafika:
Z grafiky chcú v novej hre chcú priniesť PC kvalitu grafiky na konzolách. Len vraj to je ťažké hlavne pri 60 fps, ktoré chcú. Hráči podľa nich nebudú tolerovať nič mimo plynulej hrateľnosti a grafiky. Hlavne okamžitá odozva je to čo potrebujú pri dueloch s inými hráčmi. Chcú sa v tomto ohľade sústrediť na nasvietenie, HDR a odrazy svetla. Hovoria, že nezaspali na vavrínoch.
V tomto ohľade však trailer neukázal prakticky žiadne výraznejšie grafické zmeny oproti posledným šiestim COD titulom.. S vyjadreniami o PC grafike na konzolách sú ale autori o level pozadu za Crytekom, ten už totiž na konzoly prináša DX11 PC grafiku. Zrejme sa ale obaja zhodnú na subHD rozlišení.
Motion capture:
Ale autori neostali len pri grafike, výrazne vylepšili aj motion capturing a hlavne tváre postáv, ktoré budú priam realistické a filmové. Celý motion capturing robili infra kamerami, ktoré presne zachytili pohnutie každého svalu na tvárach a to aj s celým telom, telá snímali aj pri pohybe na koňoch, čo je podľa nich ešte nikto v takejto miere nepriniesol.
Trailer už animácie priblížil, aj keď grafické spracovanie to celé sťahuje dole a napríklad tvár nie je napriek animáciám taká uveriteľná ako v graficky kvalitnejších tituloch, v ktorých lepšie nasvietenie a kvalitnejšie textúry robia tváre skutočne realistickými.
Príbeh:
Autori sa v tomto ohľade vyjadrili, že práve predstavili najlepšie strážené tajomstvo v hrách, nikto vraj netušil na čom pracujú. Nejde však len o postavenie v budúcnosti, samotný príbeh hry bude v roku 2025 v druhej studenej vojne medzi US a Čínou, kedy US strážia automatické drony a nečakane im ich všetky hacknú teroristi. Hovoria tomu nový level, ktorý začali už v prvej hre.
Autori síce nechceli, aby hra bola príliš sci-fi a spravili mnozštvo výskumov. No napriek tomu v roku 2025 vidia v ulicach štvornohých mechov, milióny UAV dron a jednoduchý systém vytvorený tak, aby sa do neho bez problémov nabúrali teroristi a zaútočili nimi na samotných tvorcov. Uvidíme, ako nám to celé vysvetlia autori v príbehu.
V príbehu vidíme Woodsa ako starého muža, ktorý je na mieste nazvanom Vault ovládanom CIA, ale hrať budeme za Davida Mansona, syna Alexa Mansona, ktorý sa snaží zistiť čo sa vlastne deje. Manson sa bude Woodsa pýtať na minulosť, čo sa všetko udialo a budeme tak prechádzať nespojité misie v minulosti, a budúcnosti. Celé to bude prepletať na lov na hlavného nepriateľa, ktorým je Raul Menendez.
Ako doplnok v misiách kampane budú Strike Force misie, ktoré budeme môcť na istých miestach aktivovať a napríklad vo vedľajšej úlohe budeme ovládať drony a zasahovať nimi inde mimo aktuálnej misie a ovplyvniť tak výsledok kampane v pozitívnom, alebo negatívnom smere. Autori hovoria o mierne odlišnom príbehu pri každom zahraní.
Tu je zaujímavé sledovať ako vidí budúcnosť sci-fi arkádový Treyarch a reálnejší Ubisoft v Ghost Recon Future Soldier, ktorý tiež vo svojej hre ponúkne akčnú futuristickú kampaň, ale s reálnejšími prvkami.
Multiplayer a Zombíci:
Zombíci sa vrátia a vraj, ak máme radi zombíkov bude sa nám páčiť čo s nimi autori spravili v hre. K multiplayeru chcú autori pristupovať seriózne a mieria s ním aj na e-sporty. V PC verzii sa chcú zamerať na anticheat mechanizmi. O dedikovaných serveroch sa nevyjadili veľmi pozitívne a hovoria, že všetky customizácie pre hráčov dokážu spraviť aj bez nich. Hra ich však môže podporovať, ak by sa pre ne rozhodli.
Na hre pracuje 300 ľudí a vyjde v novembri.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- TikToker schoval AirTag do tenisiek a dal ich Červenému Krížu, neskôr ich našiel v 44
- Brian O’Conner sa vráti do posledného Fast and Furious filmu 63
- Naughty Dog už odstupuje zo spolupráce na The Last of Us seriáli 94
- Zomrel herec Michael Madsen známy z Tarantinoviek a kopy hier 26
- Microsoft prepustil 9000 zamestnancov pre AI, jeden z vedúcich im odporúča obrátiť 119
- V Číne sa odohral prvý futbalový zápas autonómnych AI robotov 16
- Stop Killing Games petícia prekročila 1 milión podpisov 58
- Call Of Duty: WWII je už v Game Passe 53
- Battlefield 6: EA údajne mieri na 100 miliónov hráčov, vývojári tomu neveria 69
- Júlové hry 17 zobraziť viac článkov >
PC
PS3 Xbox 360 Vývoj: Activision / Treyarch Štýl: Akcia Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|