Skutočná deštrukcia na CryEngine 3 |
BeamNG tím ukázal ďalšie aplikácie soft-body fyziky do CryEngine 3. Fyzikálny engine použili z Rig of Rods, ktorý teraz s aktuálnym výkonom a multicore podporou dokáže vytvoriť priam reálne deštrukcie vozidiel.
HRY > NOVINKY >
BeamNG ukázal ďalšie aplikácie soft-body fyziky do CryEngine 3. Fyzikálny engine použili z Rig of Rods, ktorý teraz s aktuálnym výkonom a multicore podporou dokáže vytvoriť priam reálne deštrukcie vozidiel. Stále je to však len pracovná verzia a autori postupne pridávajú ďalšie funkcie. Dolaďujú napríklad self collision, plánujú pridať rozbíjanie svetiel a častíc.
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Silent Hill f 94
- Microsoft prepracoval Game Pass predplatné, po novom sú tri - Essential, Premium a 267
- Autor Zaklínača znovu kritizuje hry 124
- Najnudnejší simulátor odmeňuje hráčov, prvému hráčovi za dohranie sľubuje 2000 eur 32
- Ako dopadlo porovnanie reálneho výkonu iPhone 17 Pro Max a Galaxy S25 Ultra? 62
- Nový Lord of the Rings titul je v príprave, chce súperiť s Hogwarts Legacy 45
- Ktoré predplatné Game Passu sa oplatí, ktoré čo ponúka? 192
- RECENZIA: Borderlands 4 21
- Game Pass dnes dostal masívnu nádielku titulov vedených Hogwarts Legacy 13
- Nová verzia Dualsense príde s vymeniteľnou batériou, refresh dostane aj PS5 Pro 87 zobraziť viac článkov >