Skutočná deštrukcia na CryEngine 3 |
BeamNG tím ukázal ďalšie aplikácie soft-body fyziky do CryEngine 3. Fyzikálny engine použili z Rig of Rods, ktorý teraz s aktuálnym výkonom a multicore podporou dokáže vytvoriť priam reálne deštrukcie vozidiel.
HRY > NOVINKY >
BeamNG ukázal ďalšie aplikácie soft-body fyziky do CryEngine 3. Fyzikálny engine použili z Rig of Rods, ktorý teraz s aktuálnym výkonom a multicore podporou dokáže vytvoriť priam reálne deštrukcie vozidiel. Stále je to však len pracovná verzia a autori postupne pridávajú ďalšie funkcie. Dolaďujú napríklad self collision, plánujú pridať rozbíjanie svetiel a častíc.
Páči sa mi!
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Rusko zhabalo majetok prevádzkovateľovi World of Tanks v krajine, hráčov však uisť 62
- Sam Altman z OpenAI hovorí, že jeden príkaz v ChatGPT spotrebuje pätnástinu čajove 29
- Resident Evil 9: Requiem bolo predstavené, rovno dostalo dátum 149
- Harry Potter seriál už obsadil Malfoyovcov 38
- RECENZIA: Mario Kart World 104
- The Witcher 3 by mal dostať nové DLC 57
- RECENZIA: F1 25 18
- Summer Game Fest začne večer o 23:00 88
- Článok: Nintendo Switch 2 37
- Xbox Games Showcase začne o 19:00 117 zobraziť viac článkov >