Evolve predstavuje Markova a Griffina |
Turtle Rock približuje svet Evolve, povolanie a triedy lovcov, postavy a ich úlohy v tímoch.
Turtle Rock približuje svet Evolve, povolanie a triedy lovcov, postavy a ich úlohy v tímoch.
V čase, keď vtrhneme do sveta Evolve, bude už kolonizácia vesmíru bežať na plné obrátky. Ľudstvo sa na nových planétach stretáva s miestnou faunou a tá nie vždy víta cudzincov s otvorenou náručou. Samozrejme sa našli jedinci, aj celé spoločnosti, ktoré si z lovu mimozemskej hávede spravili dobrý biznis. Môžete si teda sami vybrať, či ich budete považovať za odvážnych, chamtivých, alebo jednoducho za šialencov.
Phil Robb a Chris Ashton z Turtle Rock Studios dnes prezradili ďalšie informácie o chystanom titule. Planetárni krotitelia, ako označujú lovcov autori, prilietajú na planéty, kde kolonisti potrebujú pomôcť spraviť ich svet obývateľnejším. Preto sa v ich výzbroji nachádzajú harpúny či uspávacie šípky. Väčšinou majú za úlohu vysporiadať sa s divokou zverou. Na planéte Shear ich však čaká prekvapenie. Planéta je obývaná už viac než pol storočia, ale obrovské príšery sa tu objavili až teraz. Bez poriadnej prípravy sa ocitajú v boji o prežitie, pretože ich výstroj ani výzbroj nie je navrhnutá pre boj s monštrami ako Goliath.
V rámci triedy si hráči vyberú spomedzi niekoľkých charakterov, ktoré budu unikátne vyzbrojené. Niektoré kusy výzbroje môžu byť k dispozícií viacerým postavám, ale nikdy nenájdeme dve vyzbrojené rovnako. Prvé štyri predstavené charaktery sú tie najpriamočiarejšie zo svojich tried. Ďalšie by mali byť trocha zvláštnejšie, alebo komplexnejšie.
Prvou konkrétnou postavou je Markov, so zameraním Assault, čo je pozícia, z ktorej by nemal hráčov ničím prekvapiť. Jeho úloha sa dá popísať jednoducho - rozdať toľko rán, koľko len bude možné. S množstvom bodov zdravia a bez strachu znesie poriadnu ranu, je ideálny pre hráčov, ktorí uprednostňujú boj tvárou v tvár.
Markov má k dispozícií dvojicu nebezpečných útočných zbraní. Jeho lightning gun je mimoriadne účinná v boji na krátku vzdialenosť. Pre nepriateľov mimo dosah tejto sci-fi náhrady brokovnice, je Markov vybavený aj klasickejšou útočnou puškou.
Tým Markov ale ešte zďaleka nekončí. K dispozícií má ešte míny schopné sršať blesky. Tými môže zahnať monštrum na želanú pozíciu, alebo jej uzavrieť únikovú cestu. Títo elektrickí dozorcovia sa odpália pri kontakte s nepriateľom. Spoluhráči ich teda nemôžu aktivovať, ale môžu od nich obdržať menšie zranenia. Skvelým spôsobom, ako môže monštrum predčasne prezradiť svoju pozíciu, bude aktivácia jednej z týchto hračiek.
Každý člen assault triedy je ešte vybavený osobným štítom, ktorý poskytne krátku imunitu voči útoku nepriateľa. To, či o vás budú spolubojovníci rozprávať v prítomnom, alebo minulom čase, bude často závisieť práve od aktivácie štítu v správnej chvíli. Tiež treba odhadnúť, koľko ešte štít znesie, pokým vás nechá nechránených.
Trieda assault, ktorej je Markov členom, je ideálnou voľbou pre dlhoročných fanúšikov klasického FPS žánru. Ani Markov však sám veľa nezmôže a jeho schopnosti by mali podporovať ostatní členovia tímu. Je treba hrať s rozvahou, pretože bez palebnej sily tohto chlapíka, sa celý tým lovcov ocitne vo veľmi zložitej situácií.
Ďalším lovcom je trapper Griffin. Jeho hlavnou úlohou je nájsť monštrum a pokúsiť sa, udržať ho na jednom mieste. Tomu je prispôsobená aj jeho výzbroj.
Harpúnovacia zbraň je schopná vypustiť strelu, ktorá zviaže monštrum pomocou elektrického prúdu. Hráč, hrajúci za toto monštrum ,sa vyslobodí až pomocou útoku na Griffina, čo ale odláka jeho pozornosť od ostatných lovcov. Druhou Griffinovou zbraňou je útočný samopal. Ten je najlepšie používať na strednú vzdialenosť a umožňuje uštedriť obludám poriadne zranenie.Griffin má vo výbave aj zvukové bodce, ktoré po umiestnení na bojisko, upozornia všetkých lovcov, ak sa monštrum ocitne v ich dosahu.
Nakoniec môže Griffin, rovnako ako všetci trapperi, použiť zariadenie nazvané Mobilná Aréna. To umožní trapperom vytvoriť veľké silové pole, cez ktoré sa nedostane ani monštrum, ani lovci. Jedinou možnosťou ako silové pole predčasne zničiť je, rovnako ako pri zaharpúnovaní, útok na Griffina samotného.
Je jasné, že hráč, ktorý do boja privedie Griffina, by mal byť schopný taktik. Neskoré objavenie príšery, alebo zlé načasovanie silového poľa, môže znamenať prehru celého tímu.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aké Star Wars hry sa oplatí zahrať? 93
- Nová Tomb Raider má byť v otvorenom svete v Indii, Lara bude mať aj motorku 87
- David Corenswet sa ukázal ako Superman 80
- Sony zrušilo plány s povinným previazaním PC hráčov Helldivers 2 cez PSN konto 277
- Ako sa má Helldivers 2 na PC? 388
- Vo Witcherovi 3 si už budete môcť zalietať na gryfovi 26
- Aké filmy a seriály prídu v máji? 15
- Nový Lord of the Rings: The Hunt for Gollum film ohlásený, príde v roku 2026 81
- Aký notebook kúpiť na jar 2024 za 600, 1000, 1500 alebo 2000 eur? 34
- Článok: Playdate 61 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: 2k games / Turtle Rock Studios Štýl: Akcia / Multiplayer
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|