Vo Far Cry 4 vás nespustia z očí miestne frakcie, postavy, ale ani tigre |
Nepriateľ môjho nepriateľa je môj priateľ.
Ako sme už mohli vidieť a počuť z videí uvoľnených Ubisoftom Montreal počas E3, Far Cry 4 nebude proste len úspešné Far Cry 3 prenesené niekam na svahy Himalájí. Nový diel má byť otvorenejší, s väčším vplyvom hráča na okolité prostredie a vývoj udalostí, kooperáciou a množstvom hračiek, slonov či vozidiel porozhadzovaných na každom kroku. Opäť trochu viac než na E3 prezradil Ubisoft v rozhovore pre gamespot.
Vo Far Cry 4 sa stretnete so "živšími" frakciami, ktoré budú vnímať vaše konanie a reagovať na vaše činy. To sa netýka iba skupín, ale aj jednotlivcov. Ak pomôžete jednej postave, je pravdepodobné, že si tým kazíte vzťahy so všetkými jej neprajníkmi. Ak obsadíte outpost, nepriatelia jeho pôvodného majiteľa si to všimnú a môžu sami vyvinúť nejakú snahu, aby vás odmenili. Ubisoft by tak chcel pripraviť o čosi uveriteľnejší svet, kde aj spomenuté získavanie outpostov nebude iba o boji, ale bude zapadať do vášho celkového snaženia v ázijskom miništáte.
Živý otvorený svet sa prenáša aj do príbehových misií. Vo Far Cry 3 sa často odohrávali v malých uzavretých lokalitách, v ktorých hráč proste len urobil, čo sa od neho očakávalo a to veľmi nekorešponduje so smerom, kam sa Far Cry v novom svete uberá. Vo Far Cry 4 sa budú príbehové postavy zaujímať aj o vašu činnosť mimo príbehu, budú ju hodnotiť a budú sa o tom chcieť rozprávať a to samozrejme ovplyvní aj príbehové misie. Z technických dôvodov sa ale aj tak nájdu momenty, ktoré budú musieť prebehnúť "podľa plánu", čím sa asi myslia hlavne dôležité momenty v príbehu a časti pretkané cut-scénami.
Prídu aj ďalšie, menšie úpravy, ktoré si vyžiadala sama komunita. Napríklad menej rušivých "kecov" hlavnej postavy, s ktorými to Jason Brody občas preháňal a väčšinu hráčov rušil pri vychutnávaní atmosféry a plnení úloh. Napriek tomu sa ale autori monológov predsa len nevzdali a využijú hlavne to, že hlavný hrdina, Ajay, spoznáva Kyrat spolu s hráčom. Zmena sa dotkne aj systému zakrádania sa, ktorý už nebude ponúkať tak nápadné skrýše a ani vyvýšené pozície už neposkytnú hráčovi toľko bezpečia ako vo Far Cry 3. Napríklad pred tigrom sa na strom určite neschovávajte. Preč je samozrejme aj "neviditeľnosť" pod vodou, ktorú by ste v chladnom himalájskom podnebí aj tak nevyužili. Hornatá a hlavne zasnežená krajina však ponúkne nové príležitosti, ktoré ale autori spolu s ďalšími vecami týkajúcimi sa interakcie so zasneženými svahmi, predstaví až keď budú pripravené.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Budú toto tituly z vianočnej rozdávačky Epicu? Bude rozdávať aj RDR2? 49
- Nové zľavy pred Vianocami 31
- Avatar: Oheň a Popol má zatiaľ najnižšie hodnotenia zo série 40
- Mobily so 4GB pamäťou sa vrátia, niektoré hi-endy zrejme klesnú na 12GB 87
- RECENZIA: Terminator 2D: NO FATE 58
- Half-Life 3 má byť launch hrou pre Steam Machine, vydanie cieli na jar 2026 71
- Takto vyzerá Witcher 3 s AI filtrom 49
- Warner Bros. oficiálne zamietol ponuku Paramountu, Netflix rozbehol promo kampaň 31
- LEGO výpredaje začali 7
- Epic rozdáva Jotunnslayer: Hordes of Hel 17 zobraziť viac článkov >
|
PC
PS3 PS4 Xbox 360 Xbox One Vývoj: Ubisoft / Ubisoft Štýl: Akčná Adventúra
| |||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||















