Hlavný dizajnér PayDay 2 zakladá malé indie štúdio |
Práca pre veľké štúdiá ho omrzela a tak sa radšej vyberá vlastnou cestou a zakladá menšie nezávislé štúdio
David Goldfarb stál pri vývoji PayDay 2 v pozícii hlavného dizajnéra, no aj napriek úspechu tejto hry sa rozhodol opustiť štúdio Overkill Software a založiť si vlastné so zameraním na indie hry. PayDay 2 bol veľmi dobre prijatý aj u hráčov, kedže aj napriek tomu, že nešlo o AAA titul, dosahoval vyššie predaje ako niektoré AAA hry (1.5 milióna za prvý mesiac). Vďaka tomu sa celý vývoj podarilo zaplatiť len z predobjednávok a čo najlepšie, popularita hry nepoľavila ani po vydaní, kedy autori hru podporovali novými aktualizáciami a DLC.
Goldfarb pracoval v minulosti aj pre DICE na hrách ako Battlefield 3, Bad Company 2 alebo Mirror's Edge, no v rozhovore pre Polygon povedal, že už viac nechce pracovať pre "druhých" a tak si radšej založil vlastné štúdio a jediná vec, ktorá ho urobí v profesionálnom živote šťastným, je robiť veci po svojom: "Možno je na čase priznať, že som počas celej mojej kariéry iba zápasil s ostatnými". Okrem toho ponúkol aj pohľad na to, aké hry od neho (ne)môžeme čakať: "Žiadne hry ako MOBA alebo na štýl komixových kníh či pixel-art, nič proti nim nemám, sú skvelé, no nechcem robiť žiadnu z nich". Okrem toho sa tiež zaviazal, že sa vyhne všetkým populárnym trendom, ale aj napriek tomu ho lákajú RPG tituly.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aké Star Wars hry sa oplatí zahrať? 90
- Nová Tomb Raider má byť v otvorenom svete v Indii, Lara bude mať aj motorku 86
- Aké hry prídu v máji? 51
- Čo ukázalo Gray Zone Warfare v early access? 35
- Ako sa má Helldivers 2 na PC? 380
- RECENZIA: Felvidek 35
- Česká FPS akcia Gray Zone Warfare práve dostala dátum vydania v Early access 42
- Aké filmy a seriály prídu v máji? 15
- Helldivers 2 dostáva na PC povinné previazanie s PSN kontom 216
- Plánuje Microsoft vydať celú svoju masívnu dávku hier na jeseň? 59 zobraziť viac článkov >