Capcom by rád prešiel na jeden a pol ročný cyklus vývoja

Capcom má v pláne výrazne zmeniť svoju stratégiu vydávania veľkých značiek a niečo málo priblížil v reporte pre investorov

pridal matus_ace 29.7.2014 o 8:52 pod hry
Capcom by rád prešiel na jeden a pol ročný cyklus vývoja

HRY > NOVINKY >

Capcom je dosť špecifickou firmou. Na jednej strane na niektorých svojich značkách dosť ryžujú. Na strane druhej sa na skutočné pokračovania ich najsilnejších značiek čaká roky. Príkladom môžu byť napríklad Resident Evil, či pokojne aj Street Fighter. Teraz sa však zdá, že vedenie spoločnosti velí k výraznému obratu.

V poslednom reporte pre investorov prezradili, že v prípade ich hlavných značiek aktuálne k mieria k výrazne kratšiemu vývojovému cyklu, ktorý by mal byť zhruba 1 a pol roka. Mali by to dosiahnuť tým, že svoje tímy postavia okolo stabilných 30 vývojárov, ktorým budú pomáhať aj ďalší v priebehu vývoja. To by im malo umožniť vyvíjať obsah v menších tímoch na rôznych značkách súčasne. Nemienia sa však zastaviť na 1 a pol roku, ale vývojový cyklus svojich značiek by postupne chceli ešte zrýchliť.





Páči sa mi!






Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Vetráky: pripojenie 3-pin 5v a... (13)
čafte, mám staručký pc 2017/18 (Z270-i7-7700k) nak...
|Jedi survivor (2)
prosím, v akom case príde survivor do gamepass? je...
|Remake (1)
čo by ste hovorili na remake - manhunt 1-2,the pun...
|Televízor k ps5 (9)
Ahojte všetci. Veľmi sa nevyznám v elektronike. Ve...
|Bloodborne (2)
Získal som moon runu a nejde mi aktivovať pri stol...
|Svet, ukrajina, vojny ... (20055)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk