Capcom by rád prešiel na jeden a pol ročný cyklus vývoja |
Capcom má v pláne výrazne zmeniť svoju stratégiu vydávania veľkých značiek a niečo málo priblížil v reporte pre investorov
Capcom je dosť špecifickou firmou. Na jednej strane na niektorých svojich značkách dosť ryžujú. Na strane druhej sa na skutočné pokračovania ich najsilnejších značiek čaká roky. Príkladom môžu byť napríklad Resident Evil, či pokojne aj Street Fighter. Teraz sa však zdá, že vedenie spoločnosti velí k výraznému obratu.
V poslednom reporte pre investorov prezradili, že v prípade ich hlavných značiek aktuálne k mieria k výrazne kratšiemu vývojovému cyklu, ktorý by mal byť zhruba 1 a pol roka. Mali by to dosiahnuť tým, že svoje tímy postavia okolo stabilných 30 vývojárov, ktorým budú pomáhať aj ďalší v priebehu vývoja. To by im malo umožniť vyvíjať obsah v menších tímoch na rôznych značkách súčasne. Nemienia sa však zastaviť na 1 a pol roku, ale vývojový cyklus svojich značiek by postupne chceli ešte zrýchliť.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: Manor Lords 46
- Fallout 4 už dostal očakávaný nextgen patch 93
- Bobr Kurwa meme dostalo hru, je dostupná zadarmo 23
- RECENZIA: Stellar Blade 112
- Assassin’s Creed Hexe prinesie aj magické sily 56
- Fanúšikovia Escape From Tarkov sú naštvaní, autori vydali 250 dolárovú edíciu s ex 86
- Bude ďalší Xbox prakticky PC? 90
- Japonský prieskum ukázal, že mladí hráči už neriešia štandardné konzoly 94
- Speedrunner prešiel prvý level Doom 2 za menej ako 5 sekúnd 39
- Gran Turismo predstavuje Škoda Vision GT 51 zobraziť viac článkov >