Far Cry 3 mal pôvodne spojiť všetky príbehy predošlých dielov |
Ešte pred odchodom z Ubisoftu mal Raphael van Lierop rozbehnutý príbeh Far Cry 3 celkom iným smerom, s akým sa nakoniec dostal do obchodov.
Raphael van Lierop sa v najnovšom interview pre USGamer nechal počuť, že jeho originálna vízia príbehu Far Cry 3 bola od toho, ktorý sme na koniec mohli vidieť celkom úplne iná. Far Cry 3 mal totiž spájať všetky príbehy predošlých dielov.
Ako príbehový režisér v Ubisoft Montreal pre Far Cry 3 investoval pomerne veľké množstvo času do vytvárania príbehového smeru a celkového pocitu zo značky, ktorý bol charakteristický pre Far Cry a zapracovať ho s spolu s dospelejším obsahom vo Far Cry 2. Táto práca zároveň priniesla nové nápady pre zasadenie hry, nových protagonistov a podobne. Nanešťastie však ešte v raných štádiách vývoja štúdio Ubisoft Montreal opustil a zvyšný tím sa rozhodol zobrať hru iným smerom. Myslí si, že konečná príbehová linka vo Far Cry 3 bola "viac mainstreamová", než tá jeho. Čiže zároveň priznáva, že išlo teda skôr o správny krok, kedže hra jednoducho musela vrátiť veľké množstvo peňazí, ktoré sa do jej vývoja investovalo, zvlášť pri problémoch počas vývoja.
No ako dodáva, aj napriek tomu bol pochopiteľne sklamaný, kedže sa rozhodli zahodiť prácu, do ktorej investoval množstvo času: "Cítim to tak, že značka Far Cry sa rozhodla vydať divným smerom s Far Cry 3 a Blood Dragon. Stala sa ako keby synonymom pre čudných záporákov a drzé spin-offy. Možno sa z toho stala viac zisková značka, no ja už nemám vôbec žiadny záujem Far Cry hrať".
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Microsoft prepustil 9000 zamestnancov pre AI, jeden z vedúcich im odporúča obrátiť 123
- Naughty Dog už odstupuje zo spolupráce na The Last of Us seriáli 95
- Takmer 10 minút hrateľnosti z Mafia: The Old Country 155
- Zomrel herec Michael Madsen známy z Tarantinoviek a kopy hier 26
- OpenAI o1 model sám seba skopíroval na externý disk, ako istotu pred vypnutím, Cla 71
- Stop Killing Games petícia prekročila 1 milión podpisov 62
- Júlové hry 17
- Fanúšikovský remake Counter-Strike 1.6 s názvom CS: Legacy narazil na právne probl 19
- Battlefield 6: EA údajne mieri na 100 miliónov hráčov, vývojári tomu neveria 69
- RECENZIA: System Shock 2: 25th Anniversary Remaster 30 zobraziť viac článkov >
PC
PS3 Xbox 360 Vývoj: Ubisoft / Ubisoft Štýl: Akčná Adventúra Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|