John Romero tvrdí, že je ešte veľa možností, ako inovovať FPS žáner |
Podľa názoru dizajnéra Doomu je v tomto žánri ešte veľké množstvo možností. Problémom je, že sa stále dookola kopíruje ten istý koncept.
Dizajnér slávneho Doomu sa v najnovšom rozhovore so serverom Develop-online nechal počuť, že je v žánri FPS hier ešte veľký priestor na inovácie, no problémom je, že sa stále dookola kopíruje to isté, kedže sa vývojári boja prísť s niečim novým. Podľa dostupných informácií momentálne pracuje na jeho novej first-person strieľačke, takže by sme sa čoskoro mohli dočkať nejakej tej modernej FPS hry, ktorá do tohto žánru prinesie aj nejaké inovácie. Zatiaľ si však v rozhovore pre konkrétny príklad zobral MMO hru World of Warcraft.
"Zoberte si niečo ako World of Warcraft - aké by to bolo, keby išlo o strieľačku? Gigantický svet plný úloh a množstva ľudí s PvP systémom. Ak by bol World of Warcraft strieľačkou, bolo by to niečo celkom nové - nikto nevidel niečo tak veľké a super. Nešlo by ale o nič také ako je WoW. Už len teda kvôli tomu, že by išlo o strieľačku - pravdepodobne by sa koncentrovali na veľké množstvo oblastí, podobne ako v Team Fortress 2. Možno by sa dediny premenili na niečo ako levely v TF2, kde by ste museli získať čo najviac bodov. Alebo by obsahovali rôzne špecifické ciele, ako zneškodniť päť snajperov, získať nejaké kľúče a podobne. Ak by ste vyhladili jednu dedinu, mohli by ste ísť po ceste k ďalšej. A možno by boli rozmiestnené po celom svete - nikto nehral hru, akou by bola táto".
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aké Star Wars hry sa oplatí zahrať? 72
- Speedrunner prešiel prvý level Doom 2 za menej ako 5 sekúnd 45
- Bude ďalší Xbox prakticky PC? 112
- Nová Tomb Raider má byť v otvorenom svete v Indii, Lara bude mať aj motorku 71
- Aké hry prídu v máji? 51
- Česká FPS akcia Gray Zone Warfare práve dostala dátum vydania v Early access 42
- LG spúšťa masovú výrobu OLED panelu s prepínateľným rozlíšením a frekvenciou 53
- Čo ukázalo Gray Zone Warfare v early access? 29
- Plánuje Microsoft vydať celú svoju masívnu dávku hier na jeseň? 59
- MSI prestalo vyrábať AMD grafiky, orientuje sa čisto na Nvidie 85 zobraziť viac článkov >