Magazín Forbes nazval Ubisoft novou EA |
Paul Tassi z Forbes ironicky zagratuloval Ubisoftu a označil ich ako novú EA
V posledných dňoch koluje herným internetom najmä nový Assassin's Creed Unity. A bohužiaľ, hlavnou témou nie je kvalitný príbeh a ani skvelá hrateľnosť, ale množstvo bugov a technických problémov.
Hráči na všetkých platformách sa sťažujú na množstvo banálnych chýb, no najviac hráčov sa ozýva z konzolového tábora. Framerate sa v niektorých situáciach dostáva až k hraniciam, kde obraz vyzerá ako graficky pekná slideshow a nie gameplay. K tomu hlavný problém je však v tom, že framerate padá na miestach, kde to jednoducho nedáva zmysel, napríklad v preplnenom meste ide niekedy rýchlejšie ako v prázdnej budove. Môže to tak naznačovať skôr problém s optimalizáciou ako s výkonom samotných konzol, napriek tomu, že grafike v hre je na vysokej úrovni.
Okrem tohto technického problému sa však objavuje množstvo ďalších bugov, ako napríklad prepadávanie sa do zeme, zasekávanie v predmetoch, "teleportovanie" NPC postáv, ich častí oblečenia alebo dokonca aj tiel (nohy, tváre) a podobne. Síce sa nestanú každému a nedejú sa stále, ale takéto množstvo chýb je skutočne veľký problém, zvlášť keď sa to stalo pri AAA hre, akou je práve séria Assassin's Creed. Ubisoft sa k nim už ale stihol vyjadriť a všetkých ubezpečuje, že pracujú na oprave. Otázkou ale zostáva, prečo bola vôbec hra s takýmito chybami označená statusom GOLD. A to nie len od Ubisoftu, ale aj od konzolových firiem Microsoft a Sony, ktoré už štandardne púšťajú na svoje konzoly aj nedokončené hry. Tie sa následne po vydaní fixujú niekoľkogigovými patchmi. Chýb a optimalizácie je určite škoda, kedže podľa ohlasov je Unity mimo chýb veľmi kvalitným prírastkom do série a jedinečne prepracovaním prostredím Paríža.
Prestížny magazín Forbes už aj stihol Ubisoft prirovnať k EA. Paul Tassi z Forbes totiž Ubisoft doslova označil ako novú EA: "Gratulujem Ubisoft, ste nová EA". Prečo vôbec prišlo k tomuto prirovnaniu snáď netreba ani vysvetľovať - vydanie nedokončeného titulu a zakomponovanie mikrotransakcií do hry za plnú cenu. Nehovoriac o tom, že embargo na vydanie recenzii bolo naplánované až 12 hodín po začiatku predaja hry.
Za tento rok to však nie je prvé takéto zlyhanie Ubisoft. V marci sa totiž strhla podobná vlna kritiky kvôli vizuálnemu orezaniu Watch Dogs oproti demu na E3 z pred dvoch rokov, ten však aspoň na konzolách fungoval plynulejšie ako Unity.
Ubisoft má pred sebou ešte vydania svojich dvoch ďalších hier. O pár dní tu máme Far Cry 4 a začiatkom decembra vyrazí na cesty The Crew. Snáď sa už podobný scenár pri týchto dvoch tituloch nebude opakovať.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Alza spustila Black Friday zľavy 124
- Rusi predstavili svojho AI robota, spadol im priamo pri prezentácii 102
- RECENZIA: ANNO 117: Pax Romana 21
- Valve predstavilo Steam Frame, Steam Controller a Steam Machine 185
- Nolan priniesol fotky zo svojho nového filmu Odyssey 46
- Rockstar oficiálne ohlásil Red Dead Redemption pre Xbox, PS5 a Switch 2 spolu s mo 39
- Witcher - séria 4 - recenzia na seriál 54
- RECENZIA: Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2 24
- Phil Spencer z Xboxu reagoval na kroky Valve - hovorí, že možnosti hráčov a vývojá 57
- Sony prináša oficiálny PlayStation monitor 48 zobraziť viac článkov >














