Shawn Layden: Nie je možné efektívne otestovať hry ako DriveClub |
CEO Sony America sa v najnovšom rozhovore s IGN vyjadril k pretrvávajúcim problémom s online funkcionalitou DriveClubu
Už budúci týždeň to budú dva mesiace, čo sme sa konečne dočkali vydania DriveClubu. S dňom vydania sa však začali prejavovať veľké problémy s online časťou hry, kde hráči po celom svete začali postupne hlásiť, že sa nemôžu pripojiť na servery. S počiatku sa zdalo, že pôjde o krátkodobý problém, ktorý sa behom pár hodín, maximálne dní, vyrieši. Pomaly sa však blížime už k spomínanému druhému mesiacu od vydania a online prvky stále nefungujú na sto percent. Multiplayer sa už síce z väčšej časti dá hrať a rovnako tak medzi-časom zapli face-offs na tratiach v kampani, no výzvy stále nefungujú.
Evolution Studios tak aj napriek veľkej snahe postupuje v riešení týchto problémov skutočne pomaly. Každý jeden voľný člen tímu pracuje na ladení kódu a zvyšok má na starosti aktualizácie s novými funkciami (počasie, replay) a novými autami či traťami. Minulý týždeň autori vydali prvú veľkú aktualizáciu, ktorá priniesla tri nové okruhy, foto režim a nakoniec hru prípravu pre tohto-týždňové DLC s novými autami.
Shawn Layden, CEO Sony America sa v najnovšom rozhovore pre IGN vyjadril práve k problémom s DriveClubom: "Vo vývojom cykle sa snažíme spraviť všetko. Vo vývojovom cykle sa hru snažíme testovať v každej možnej situácii. Máme tím testerov, ktorí sa držia určitého plánu. Spravíte beta test a bojujete proti tomu. Ale teraz, v prepojenom svete, nie je možné efektívne otestovať s vašou skupinou beta testerov, čo to znamená, keď sa k vašej službe snaží pripojiť 50 000, 100 000 alebo 200 000 ľudí. A ľudia zo štúdia s tým bojujú. Čelia situáciám, ktoré neočakávali".
V súčasnosti však vychádzajú hry, ktoré musia zvládať omnoho väčšie masy ľudí. Samozrejme sa občas stane, že prvé dni od vydania sa vyskytnú nejaké problémy, no tie sú zväčša vyriešené behom niekoľkých dní. DriveClub sa z nich nedostal ani po takmer dvoch mesiacoch, takže ak ste nad hrou ešte do teraz nezlomili pomyselnú palicu, jediné čo vám zostáva je dúfať, že sa z týchto problémov vôbec niekedy dostane.
No a nakoniec, autori najnovšie prisľúbili, že dynamické počasie sa do hry dostane ešte do konca roka.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- TikToker schoval AirTag do tenisiek a dal ich Červenému Krížu, neskôr ich našiel v 43
- Severná Kórea má opäť svoj jediný Steam bod, tajomný hráč sa po absencii znovu vrá 43
- Filmová recenzia: Predátor: Zabijak zabijakov 31
- Problémy s chladením PlayStation 5 konzoly sa zrejme rozširujú 81
- Brian O’Conner sa vráti do posledného Fast and Furious filmu 58
- Asus omylom spojil RTX 50 a RX 9070 XT do jednej grafickej karty 17
- Cheater vo Fortnite dostal pokutu 175 000 dolárov a doživotný zákaz - Epic Games p 51
- AI by vám odrezalo prívod kyslíku, aby zabránilo svojmu vypnutiu 35
- Začal letný vypredaj na Steame 40
- Resident Evil: Requiem ukázal ďalšie detaily 63 zobraziť viac článkov >
PS4
Vývoj: SCEE / Evolution Studios Štýl: Racing
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|