Dragon Age: Inquisition bolo ešte rok pred vydaním dosť odlišnou hrou |
Server Kotaku upozornil na to, že pôvodná verzia hry obsahovala dosť herných mechanizmov, ktoré sa do finálnej hry nedostali
Dragon Age: Inquisition vyšlo koncom minulého roka, v novembri, pričom hráčmi bolo prijaté veľmi dobre. Po svete si nové Dragon Age taktiež odnieslo skvelé známky v recenziách, čo teda len potvrdilo, že ide o veľmi kvalitnú hru. Dragon Age: Inquisition však vyzeralo pôvodne dosť odlišne. Upozornil na to server Kotaku, pričom pre porovnanie vytiahol materiál z výstavy PAX 2013, ktorá prebehla v septembri. Na záberoch z akcie, kde teda boli ukázané vôbec prvé zábery z hry, môžeme vidieť hneď niekoľko herných mechanizmov, ktoré jednoducho v plnej verzii chýbajú.
Kedže BioWare nikdy nevydalo materiál z tejto prezentácie oficiálnou cestou, musíme si vystačiť s amatérskym videom nahraným kamerou priamo na výstave. Prvá časť z prezentácie nás prevedie cez región Crestwood, ktorý sa ale vôbec nepodobá na ten z finálnej verzie hry. Na videu nižšie môžeme vidieť Crestwood plný života, hradov a vojakov, no Crestwood v Dragon Age: Inquisition je daždivý, pochmúrny a preplnený démonmi.
Ako už ale bolo spomenuté, zmeny sa netýkajú iba vizuálneho spracovania, ale aj iných herných prvkov. Napríklad v PAX deme môžeme vidieť časový ukazovateľ "Inquisition Keep Strength", ktorý informuje o nepriateľoch útočiacich na jednu z vašich pevností. Čo by teda malo výrazný dopad na vaše rozhodnutia pri plnení misií.
V ďalšej ukážke bolo dokonca možné podpáliť lode, aby nepriatelia nemohli utiecť. Antivian Fire je síce prítomný aj v plnej hre, no dá sa použiť iba na priame súboje.
Ďalej boli z finálnej hry niektoré lokácie buď celkom vystrihnuté, alebo aspoň výrazne upravené (Nahashin Marshes, The Southern Desolation)
V poslednej ukážke môžeme vidieť súboj o zaistenie pevnosti vo Western Approach. Vo videu však Mark Darrah z BioWare dodáva, že nepriateľov je možné oslabovať napríklad tým, že im otrávite studne. Čo v Dragon Age: Inquisition možné nie je.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: Vivat Slovakia (Early Access) 144
- Aký je Fallout seriál? 166
- Vivat Slovakia, slovenské GTA, vychádza v Early Access už vo štvrtok 84
- DOJMY: Kingdom Come: Deliverance II chce byť väčšie a lepšie ako jednotka 219
- PS5 Pro Enhanced označenie nebude vyžadovať 60 fps hry, konzola bude mať aj ultra 86
- História Fallout série 62
- VIDEO : Vivat Slovakia - prvých 30 minút z Early Access verzie 54
- Ubisoft maže The Crew z knižníc hráčov 124
- Warhorse štúdio dnes o 20:00 predstaví svoju novú hru 119
- Alza ponúka ďalšie zľavy 15 zobraziť viac článkov >
PC
PS3 PS4 Xbox 360 Xbox One Vývoj: EA / BioWare Štýl: RPG
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|