Spooky's House of Jump Scares, free to play horor |
Môže zo spojenia free-to-play modelu a skokov do ksichtu vzísť niečo dobrého?
V ponuke Steam Early Access titulov sa objavila nová free-to-play hra Spooky's House of Jump Scares, horor postavený na skokoch do ksichtu. Žiadny biznis model nie je kritizovaný tak ako free-to-play a niet kritizovanejšieho prvku hororových video hier ako strašenie nečakaným zobrazením ducha či príšery cez polovicu obrazovky. Môže z tohto spojenia vôbec vzísť niečo dobrého? Stovky spokojných hráčov tvrdia, že áno.
Autori hodia pred každého hráča nečakanú výzvu: Si schopný prejsť našich 1000 miestností? Treba dodať, že tých 1000 miestností je potrebné nie len prejsť, ale aj prežiť a udržať pritom spodné prádlo suché a čisté.
Zďaleka nie každá z tisícky miestností je niečim strašidelná či výnimočná, často dokonca ide iba o miestnosť s holými stenami a pár stoličkami, komôrku s jednou komodou a sviečkou a počítajú sa dokonca aj úzke chodbičky medzi takýmito miestnosťami. Hráč napreduje vychádzkovým tempom, vŕzga jednými dverami za druhými, až pokým mu do tváre nevletí prvý duch... zlatučký... namaľovaný na tabuľke, čo sa práve vysunula zo steny.
Autori vo veľkom využívajú “jump scares“ a na začiatku si z hráčov skôr uťahujú než skutočne desia. Strašidelnosť sa však nečakane stupňuje, zvukové rany neodmysliteľne spojené so skokmi do ksichtu naberajú na hlasitosti i desivosti, objavujú sa naozajstné príšery a pokúšajú sa votrelca zabiť.
Prejsť celým domom nakoniec nie je vôbec jednoduché a asi nikomu sa to nepodarí na prvýkrát, rovnako ako sa nikomu nepodarí udržať plné sústredenie počas pokojnejších pasáží,aby sa nenechal opäť prekvapiť.
Na popularite hre určite pridáva aj to, že autori buď nepochopili, ako sa majú pomocou free-to-play z hráčov správne ťahať peniaze, alebo sú proste iba veľmi štedrí. Na Steame si už môžete stiahnuť a užiť 760 z prisľúbených 1000 miestností a cena sa nezmení ani po dokončení hry. Namiesto toho plánujú predávať iba DLC obsah a soundtrack.
Posledné miestnosti majú byť dokončené v lete 2015.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 14
- Shuhei Yoshida tvrdí, že grafický výkon v PlayStation konzolách dosiahol svoj limi 64
- USB-C bude musieť byť v EU aj v nabíjačkách a zdrojoch 37
- Bližší pohľad na novú verziu PlayStation 5 Pro a aj nový Dualsense 24
- RECENZIA: Ninja Gaiden 4 38
- Meta ukončí samostatnú aplikáciu Messenger pre Mac a Windows 34
- Sarah Bond: Nový Xbox bude veľmi hi-end a veľmi prémiový 110
- RECENZIA: Darkenstein 3D 11
- Tomonobu Itagaki zomrel vo veku 58 rokov 20
- RECENZIA: Keeper 33 zobraziť viac článkov >
![]() |
PC
Vývoj: Lag Studios Web: domovská stránka hry |
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|