Async compute pomohol DOOM titulu na konzolach.

pridal ryohazuki007 4.6.2016 o 12:44 PC,PS4,Xbox One

Vyvojari Dooma Async compute pochvaľujú a na konzolách je to super užitočná funkcia, ktorá umožní zvýšiť výkon. Získali ňou 3-5ms pri 60 fps, Far Cry Primal podobne 2.5-3ms pri 30 fps. Na PC to až také jednoduché nie je, vzhľadom na rozličné konfigurácie a absenciu lepších profilovacích nástrojov, ale podľa Ashes vývojára sa dá získať aj 15% a myslí si že sa dá ísť ešte ďalej.

Viac nájdete na wccftech.com



Páči sa mi!

Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Dolby vision (1)
Zdravím, chcem sa opýtať na nejaké riešenie ohľado...
|Android smartphone do 200-250 ... (4)
Zdravím vás. Vedel by niekto poradiť budget telefó...
|Wifi a ethernet (9)
Ahojte, Mám problém s pripojením pc na net. Vše...
|Dragons dogma ii cz/sk forum (1)
https://steamcommunity.com/app/2054970/discussions...
|Ms windows cd key (33)
Zdravim. Pozeral som cdkeys, ale maju cenu nieco n...
|Svet, ukrajina, vojny ... (18412)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2024 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk