Kreatívny riaditeľ XCOM 2 označil súčasnosť za zlatú dobu PC hrania |
XCOM 2 je vo vývoj exkluzívne pre PC a práve toto rozhodnutie obhajuje kreatívny režisér hry Jake Solomon
Koncom mája spustilo 2K webstránku, ktorá odkazovala na záhadnú hru Advent. Netrvalo dlho a špekulácie, o čo vlastne ide, sa začali vo veľkom objavovať na internete, pričom drvivá väčšina hovorila o novom XCOM. Špekulácie sa nakoniec potvrdili prvého júna, kedy 2K odhalilo pokračovanie tejto série a to s tým, že je vyvíjané exkluzívne pre PC. Firaxis Games tým pádom nebudú mať prácu s vývojom na viac platforiem a preto chcú hru dokonale prispôsobiť práve PC po stránke optimalizácie, ovládania, UI a podobne.
Prečo sa ale rozhodli práve pre PC? Všetky výhody tohto rozhodnutia sme si už podrobne rozobrali v samostatnej novinke, no kreatívny režisér hry, Jake Solomon, bol v rozhovore so serverom PC Gamer trochu otvorenejší.
"PC hranie sa momentálne nachádza v zlatom období. Je to správny krok z pohľadu inovácií, rozsiahlosti gameplayu, vzťahu medzi vývojármi a ich fanúšikmi. No a pre nás je to domov. Je to miesto, kde chceme byť."
Čo sa týka vzťahu medzi vývojármi a fanúšikmi, tak tým myslel mody: "Modovanie je jeden z tých elementov, ktorý spája ľudí v komunitu cez ich vlastnú kreativitu a zakaždým do našich hier prináša život", pričom hneď pochválil komunitu série Civilization a mod The Long War pre XCOM: "The Long War je úžasný. Ako vývojárov nás to upokojuje, kedže to znamená, že ten základný systém je dostatočne flexibilný a stále je tam dosť miesta pre vytváranie nových vecí do hrateľnosti". Aj napriek vývoju tak dobrých modov však do XCOM 2 nechystajú v tomto ohľade veľa vylepšení: "Pri XCOM 2 sa skôr snažíme vylepšiť systém, ktorý robí XCOM tým čím je. To samozrejme nekončí iba pri pridávaní procedurálnych máp, väčšieho počtu nepriateľov, tried a tak ďalej".
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Budú toto tituly z vianočnej rozdávačky Epicu? Bude rozdávať aj RDR2? 49
- Nové zľavy pred Vianocami 30
- Mobily so 4GB pamäťou sa vrátia, niektoré hi-endy zrejme klesnú na 12GB 87
- Avatar: Oheň a Popol má zatiaľ najnižšie hodnotenia zo série 40
- RECENZIA: Terminator 2D: NO FATE 58
- Half-Life 3 má byť launch hrou pre Steam Machine, vydanie cieli na jar 2026 71
- Takto vyzerá Witcher 3 s AI filtrom 49
- Warner Bros. oficiálne zamietol ponuku Paramountu, Netflix rozbehol promo kampaň 31
- Tomb Raider: Legacy of Atlantis ukazuje 30 rokov vývoja grafiky v hrách 28
- LEGO výpredaje začali 7 zobraziť viac článkov >
|
PC
PS4 Xbox One Switch Vývoj: 2K / Firaxis Štýl: Stratégia / Ťahová Web: domovská stránka hry
| |||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||












