Supernova vstúpila do druhej fázy beta-testovania |
Najrýchlejší hráči dostali príležitosť zúčastniť sa dvojtýždňového testu hry spájajúcej žánre MOBA a RTS.
Bandai Namco a Primal Game Studio pokročili vo vývoji hry Supernova, nového prídavku do populárneho MOBA žánra. Dnes sa rozdávali kľúče do už druhého uzatvoreného beta-testu, ktorý skončí 30. novembra a otvorený beta-test teda už snáď tiež nie je ďaleko.
Japonský gigant a maďarské štúdio sa nepustili do ďalšej generickej MOBA, ale pokúšajú sa nájsť svoje vlastné miesto na už dosť preplnenom trhu a osloviť aj priaznivcov rýchlych real-time stratégií, ktorí sa ešte doteraz tomuto žánru vyhýbajú. V krátkosti by sa ich cieľ dal opísať ako snaha o vytvorenie hybridu medzi klasickou MOBA ala League of Legends a sci-fi stratégiou ako StarCraft 2.
Aj MOBA delí hráčov do dvoch päťčlenných tímov, pod priamu kontrolu im dáva iba jediného hrdinu, tu nazývaného veliteľ, a necháva ho zbierať skúsenosti a vylepšovať schopnosti, pričom boje prebiehajú za pomoci neovládateľných creepov pohybujúcich sa po vopred určených cestičkách. Avšak práve skrz creepy sa do Supernova dostávajú prvky známe z RTS.
Každý z hráčov rozhoduje o zložení armády creepov, pričom stále väčšie množstvo zdrojov môže využívať na vylepšovanie jednotiek alebo na pridávanie ďalších. Dodatočné zdroje sa získavajú aj zabitím nepriateľského veliteľa a nemusia sa minúť hneď, čo je ďalším taktickým rozhodnutím. Míňať hneď, alebo šetriť na niečo lepšie? Ďalší rozmer bojom prináša rozdelenie creepov do tried. Hráč tak môže mať ťažké pozemné stroje, ktoré mu súper zlikviduje armádou leteckých jednotiek a v ďalšej vlne tak už určite nebudú chýbať protivzdušné jednotky.
Noví hráči môžu dať prednosť automatickému výberu creepov a sústrediť sa na rozvoj hrdinu. Aby hra nebola až príliš zložitá, absentuje obchod s itemami a veliteľom stačí vylepšovanie schopnosti. Vypustená bola aj "last-hit" mechanika. Supernova by mala byť vydaná ako free-to-play hra s pravidelnou rotáciou free hrdinov a in-game obchodom.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- The Elder Scrolls IV: Oblivion remastered bol predstavený a rovno vydaný 295
- The Elder Scrolls IV Oblivion remastered sa na Steame pekne rozbehol 129
- Grafických kariet je na skladoch stále viac, už dostanete aj RTX 5070 Ti za lepšie 62
- Aký monitor si vybrať za 100, 200, 400 alebo 1000 eur? Aký rozmer, obrazovku a pom 113
- GTA San Andreas má dostupný slovenský AI dabing 51
- Takto bude vyzerať iPhone 17 Pro s obalom 64
- RECENZIA: Clair Obscur: Expedition 33 39
- The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered bude ohlásený zajtra 31
- Porovnanie druhej epizódy The Last of Us season 2 seriálu s hrou 42
- Battlefield ukazuje základ svojej hrateľnosti - deštrukciu 28 zobraziť viac článkov >
![]() |
PC
Vývoj: Bandai Namco / Primal Game Studio Štýl: Stratégia Web: domovská stránka hry
| ||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|