Supernova vstúpila do druhej fázy beta-testovania |
Najrýchlejší hráči dostali príležitosť zúčastniť sa dvojtýždňového testu hry spájajúcej žánre MOBA a RTS.
Bandai Namco a Primal Game Studio pokročili vo vývoji hry Supernova, nového prídavku do populárneho MOBA žánra. Dnes sa rozdávali kľúče do už druhého uzatvoreného beta-testu, ktorý skončí 30. novembra a otvorený beta-test teda už snáď tiež nie je ďaleko.
Japonský gigant a maďarské štúdio sa nepustili do ďalšej generickej MOBA, ale pokúšajú sa nájsť svoje vlastné miesto na už dosť preplnenom trhu a osloviť aj priaznivcov rýchlych real-time stratégií, ktorí sa ešte doteraz tomuto žánru vyhýbajú. V krátkosti by sa ich cieľ dal opísať ako snaha o vytvorenie hybridu medzi klasickou MOBA ala League of Legends a sci-fi stratégiou ako StarCraft 2.
Aj MOBA delí hráčov do dvoch päťčlenných tímov, pod priamu kontrolu im dáva iba jediného hrdinu, tu nazývaného veliteľ, a necháva ho zbierať skúsenosti a vylepšovať schopnosti, pričom boje prebiehajú za pomoci neovládateľných creepov pohybujúcich sa po vopred určených cestičkách. Avšak práve skrz creepy sa do Supernova dostávajú prvky známe z RTS.
Každý z hráčov rozhoduje o zložení armády creepov, pričom stále väčšie množstvo zdrojov môže využívať na vylepšovanie jednotiek alebo na pridávanie ďalších. Dodatočné zdroje sa získavajú aj zabitím nepriateľského veliteľa a nemusia sa minúť hneď, čo je ďalším taktickým rozhodnutím. Míňať hneď, alebo šetriť na niečo lepšie? Ďalší rozmer bojom prináša rozdelenie creepov do tried. Hráč tak môže mať ťažké pozemné stroje, ktoré mu súper zlikviduje armádou leteckých jednotiek a v ďalšej vlne tak už určite nebudú chýbať protivzdušné jednotky.
Noví hráči môžu dať prednosť automatickému výberu creepov a sústrediť sa na rozvoj hrdinu. Aby hra nebola až príliš zložitá, absentuje obchod s itemami a veliteľom stačí vylepšovanie schopnosti. Vypustená bola aj "last-hit" mechanika. Supernova by mala byť vydaná ako free-to-play hra s pravidelnou rotáciou free hrdinov a in-game obchodom.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 23
- RECENZIA: Indiana Jones and the Great Circle: The Order of Giants 10
- Borderlands 4 dostal slušné recenzie, na Steame robí rekordy série v počte hráčov 99
- Štvrtá séria Witcher seriálu ukazuje zábery a poster 93
- RECENZIA: NHL 26 37
- Battlefield 6 spúšťa test nového Battle Royale režimu s triedami, deštrukciou a vo 36
- RECENZIA: Assassin Creed: Shadows - Claws of Awaji 43
- Xiaomi prinesie Xiaomi 17, preskakuje jeden ročník, aby sa zladilo s názvami iPhon 68
- Remake Assassin’s Creed IV: Black Flag vraj príde s úpravami hrateľnosti 49
- DOJMY: Project Motor Racing 28 zobraziť viac článkov >
![]() |
PC
Vývoj: Bandai Namco / Primal Game Studio Štýl: Stratégia Web: domovská stránka hry
| ||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|