Nové informácie o blížiacom sa Tom Clancy's The Division |
Po skončení embarga dostávame nové informácie o kampani, rozdelení Dark Zone, zbraniach a základniach.
Vydanie Tom Clancy's The Division sa už nie je ďaleko a Ubisoft čoraz ochotnejšie odpovedá na doteraz nezodpovedané otázky. Kreatívny riaditeľ v rozhovore pre VG247 prezradil, že kampaň The Division je poskladaná z desiatich hlavných lineárnych misií, ktoré majú trochu vyvážiť zážitky v otvorenom svete.
Svet i misie sú nadizajnované pre hráčov hrajúcich v skupinkách, to ale neznamená, že osamelému vlkovi budú hádzané polená pod nohy. Veci ako sila a počet nepriateľov a "do istej miery" aj ich správanie sa budú prispôsobovať tomu, či prišla troj- alebo štvorčlenná skupinka, dvojica alebo samotár. Po dizajnovej stránke sú však výzvy robené primárne pre trojčlenné skupinky.
Najcennejšia korisť sa ukrýva v PvP zameranej oblasti Dark Zone. Počas cesty za maximálnym levelom by mal byť hráč prenikať z juhu čoraz ďalej na sever tejto oblasti, kde nájde väčšiu výzvu. Spolu s dosiahnutím tridsiateho, teda maximálneho levelu, sa však podmienky zmenia a celá Dark Zone bude ponúkať end-game výzvu. Zháňanie lepšieho vybavenia, vecí sediacich konkrétnemu štýlu hrania a crafting majú byť spôsobom, ako pokračovať v zlepšovaní postavy aj po dosiahnutí maximálneho levelu.
Vďaka vypršaniu embarga sa ďalšie informácie dozvedáme od youtuberov, ktorí si zahrali preview verziu. U prestreliek je cítiť, že hráči sa majú cítiť ako v RPG a k zlikvidovaniu súpera je potrebné trpezlivé odkrajovanie z jeho zásobníka života, žiadne rýchle zabitia ako v multiplayerových strieľačkách. Centrálnym hubom je základňa, spočiatku iba bezpečná budova, ale s hráčovým prispením sa zmení (prinajmenšom vizuálne) na organizované stredisko. Tu sa budú zhromažďovať NPC, brať misie či zakupovať vylepšenia.
Skilly sú rozdelené do vetví Medical, Tech a Security a ešte sa k ním pridávajú talenty a perky. Zbrane sa budú vyberať podľa štyroch základných štatistík - presnosť, doba nabíjania, dostrel a stabilita. Rozdelené by mali byť do šiestich základných tried - brokovnice, ostreľovacie pušky, ľahké guľomety, samopaly, útočné pušky a pištole. Hráč môže mať so sebou dve primárne zbrane a jednu sekundárnu.
The Division má vyjsť 8. marca naraz na PC, Xbox One a PS4. Na 28. januára je naplánovaný beta-test Xbox One verzie, o deň neskôr by sa malo testovať na platformách PS4 a PC.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové zľavy pred Vianocami 33
- Avatar: Oheň a Popol má zatiaľ najnižšie hodnotenia zo série 40
- RECENZIA: Terminator 2D: NO FATE 58
- Half-Life 3 má byť launch hrou pre Steam Machine, vydanie cieli na jar 2026 71
- Takto vyzerá Witcher 3 s AI filtrom 49
- Warner Bros. oficiálne zamietol ponuku Paramountu, Netflix rozbehol promo kampaň 36
- Filmová recenzia: Avatar: Oheň a popol 33
- Epic Games Store zadarmo rozdáva Eternights 6
- Epic rozdáva Jotunnslayer: Hordes of Hel 17
- Kingston varuje, že nedostatok SSD sa v nasledujúcom mesiaci ešte zhorší 32 zobraziť viac článkov >
|
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Ubisoft / Massive Entertainment Štýl: Akcia / MMO
| |||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||














