Remedy na GDC nebude chýbať, ukáže engine z Quantum Break |
Remedy bude ako ďalší na GDC vysvetľovať ako sa vytvára efektívny DX12 engine a aj to ako dokázali vytvoriť a optimalizovať grafiku v Quantum Break.
Remedy bude ako ďalší na GDC vysvetľovať ako sa vytvára efektívny DX12 engine a aj to ako dokázali vytvoriť a optimalizovať grafiku v Quantum Break.
Rovnako už vysvetľovali základy techník nasvietenia pred rokom, teraz do toho pôjdu hlbšie. Budú bližšie ukazovať ich Northlight Engine a povedia ako efektívne prekonávať problémy s Direct X a ako navrhovať využitie moderného grafického API.
Sú tak v rovnakej DX12 sekcií ako Intel s Just Cause 3, Codemasters so svojim enginom z F1 2015 a aj IO Interactive so svojim enginom z Hitmana. Plus Oxide games príde ukázať svoje skúsenosti. Všetci budú prezentovať nové grafické funkcie a optimalizovanie na moderné API. Toto doplní aj AMD a Nvidia so svojimi prezentáciami, dokonca v jednej prezentácii sa stretnú obe firmy na jednom pódiu.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Sam Altman z OpenAI hovorí, že jeden príkaz v ChatGPT spotrebuje pätnástinu čajove 38
- The Witcher 3 by mal dostať nové DLC 65
- RECENZIA: Mario Kart World 106
- Článok: Nintendo Switch 2 54
- Harry Potter seriál už obsadil Malfoyovcov 38
- Nové mega zľavy spustené 37
- Článok: Dnes by Dead Space nedostal zelenú - vydavatelia sa boja riskovať 17
- RECENZIA: The Alters 26
- MindsEye podľa očakávaní kvalitou neohúrilo 73
- PlayStation Plus Premium a Extra predstavilo júnové hry 17 zobraziť viac článkov >
Xbox One
PC Windows Steam Vývoj: Microsoft / Remedy Štýl: Akčná Adventúra Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|