Remedy na GDC nebude chýbať, ukáže engine z Quantum Break |
Remedy bude ako ďalší na GDC vysvetľovať ako sa vytvára efektívny DX12 engine a aj to ako dokázali vytvoriť a optimalizovať grafiku v Quantum Break.
Remedy bude ako ďalší na GDC vysvetľovať ako sa vytvára efektívny DX12 engine a aj to ako dokázali vytvoriť a optimalizovať grafiku v Quantum Break.
Rovnako už vysvetľovali základy techník nasvietenia pred rokom, teraz do toho pôjdu hlbšie. Budú bližšie ukazovať ich Northlight Engine a povedia ako efektívne prekonávať problémy s Direct X a ako navrhovať využitie moderného grafického API.
Sú tak v rovnakej DX12 sekcií ako Intel s Just Cause 3, Codemasters so svojim enginom z F1 2015 a aj IO Interactive so svojim enginom z Hitmana. Plus Oxide games príde ukázať svoje skúsenosti. Všetci budú prezentovať nové grafické funkcie a optimalizovanie na moderné API. Toto doplní aj AMD a Nvidia so svojimi prezentáciami, dokonca v jednej prezentácii sa stretnú obe firmy na jednom pódiu.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aké Star Wars hry sa oplatí zahrať? 93
- Nová Tomb Raider má byť v otvorenom svete v Indii, Lara bude mať aj motorku 87
- David Corenswet sa ukázal ako Superman 80
- Sony zrušilo plány s povinným previazaním PC hráčov Helldivers 2 cez PSN konto 277
- Ako sa má Helldivers 2 na PC? 388
- RECENZIA: Felvidek 37
- Vo Witcherovi 3 si už budete môcť zalietať na gryfovi 26
- Aké filmy a seriály prídu v máji? 15
- Aký notebook kúpiť na jar 2024 za 600, 1000, 1500 alebo 2000 eur? 34
- Článok: Playdate 61 zobraziť viac článkov >
Xbox One
PC Windows Steam Vývoj: Microsoft / Remedy Štýl: Akčná Adventúra Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|