Deus Ex: Mankind Divided používa engine z Hitmana, bude mať veľké levely |
Autori Deus Ex Mankind Divided na GDC bližšie predstavili svoj Dawn engine použitý v hre. Ten je modifikovaným Glacier 2 enginom z Hitmana
Autori Deus Ex Mankind Divided na GDC bližšie predstavili svoj Dawn engine použitý v hre. Ten je modifikovaným Glacier 2 enginom z Hitmana. K nemu autori pridali Umbra, PhysX, Apex, Bing, Scaleform, FMOD, NavPower middleware, plus samozrejme Tress FX, konkrétne vlastnú upravenú verziu, zrejme rovnakú ako v Rise of the Tomb Raider. Rovnako ako Hitman a Rise of the Tomb Raider bude mať hra zapracované DX12.
Deus Ex bude mať temporal antialiasing, ktorý sami upravili a vylepšili, rovnako temporal bude použité pre ambien occlusion, kde bude počítané z polovičného rozlíšenia a bude zvýšené rozlíšenie z niekoľkých frejmov.
Zo zaujímavostí spomenuli, že hra ponúkne ako vonkajšie, tak aj vnútorné mestské lokality s tým, že mapy budú tentoraz veľké. Nie až tak ako v hrách s otvoreným svetom, ale napríklad najväčší level bude mať kilometer štvorcový s 300 miliónmi polygónov. V leveloch bude 10000 až 80000 objektov.
Hra vychádza 23. augusta na PC, Xbox One a PS4.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Čo ukazuje Battlefield 6 v beta teste? 194
- Aké známe postavy sa objavili v Mafia The Old Country? 28
- John Rambo film už má svojho herca, režisér filmu Sisu ho prenesie do Vietnamu 43
- Nové Mega zľavy spustené 19
- Xiaomi predstavilo Redmi 15 5G so 7000mAh batériou 27
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl ponúkol roadmapu do konca roka 86
- Battlefield 6 a Battelfield 2042 - porovnanie deštrukcie 63
- Toto je poriadny handheld! Má v sebe RTX 4090. 35
- AMD potvrdilo, že vyvíja pre Microsoft čipy, ktoré budú poháňať budúce konzoly Xbo 41
- RECENZIA: Dungeons & Dragons Neverwinter Nights 2: Enhanced Edition 12 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Square Enix / Eidos Montreal Štýl: Akcia / RPG Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|