Hororové White Heaven nadviaže na Annu, využije Unreal Engine 4 |
Obrázku ukazujú (nie úplne) opustený hotel a alpskú krajinu v jeho okolí.
Dreampainters nám ukazujú pár čerstvých záberov z ich pripravovaného príbehového hororu White Heaven. Nezávislé štúdio sa chváli využívaním najnovších dostupných technológií vrátane Unreal Engine 4, Enlighten, trueSky a Coherent UI.
V príbehu prevezmeme rolu Erica Blanca uväzneného v temných chodbách hotela nesúceho meno White Heaven a budeme sa snažiť rozlúštiť mnoho záhad ukrytých v jeho útrobách. Eric strávi v hoteli najmenej dva týždne a až potom mu, ako prezrádzajú aj obrázky, bude ponúknutá šanca uniknúť. Príbeh je pritom zasadený do rovnakého univerza ako Anna, predchádzajúci projekt štúdia Dreampainters a bude sa odohrávať na fiktívnom mieste na talianskej strane Álp.
Máme sa tešiť na riešenie environmentálnych puzzlov a unikanie pred príšerou. Nepomenované niečo je, narozdiel od väčšiny svojich súkmeňovcov z iných hier, v noci slabšie ako cez deň. Tomu bude treba prispôsobiť svoju taktiku využívania striedania dňa a noci, pričom okrem odhaľovania záhad sa občas bude treba aj vyspať, pretože unavený Eric je slabý, pomalý a ani poriadne nevidí. Viaceré rozhodnutia ho nasmerujú k jednému z dvoch rozdielnych koncov.
White Heaven by malo byť vydané v priebehu roka 2016.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 17
- RECENZIA: Ninja Gaiden 4 39
- Shuhei Yoshida tvrdí, že grafický výkon v PlayStation konzolách dosiahol svoj limi 73
- RECENZIA: The Outer Worlds 2 33
- USB-C bude musieť byť v EU aj v nabíjačkách a zdrojoch 37
- RECENZIA: Darkenstein 3D 11
- Sarah Bond: Nový Xbox bude veľmi hi-end a veľmi prémiový 110
- Bližší pohľad na novú verziu PlayStation 5 Pro a aj nový Dualsense 25
- Battlefield 6 predstavuje prvú sezónu 79
- Bývalý šéf Assassin’s Creed objasnil svoj odchod: Ubisoft ma požiadal, aby som ods 36 zobraziť viac článkov >
|
PC
Vývoj: Dreampainters Štýl: Adventúra Web: domovská stránka hry
| ||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||




















