The Bard's Tale IV sa pripomína na bojovom poli |
V New Orleans sa už poctivo maká na ďalšom veľkom bardovom dobrodružstve s taktickými ťahovými bojmi.
Od úspechu kampane The Bard's Tale IV na Kickstarteri už ubehlo vyše trištvrte roka a bolo načase, aby podporovatelia dostali prvé poriadne správy z vývoja. Za hrou stojí štúdio InXile Entertainment, ktoré sa na koňa vyšvihlo vďaka úspechu Wasteland 2 a tento rok od neho očakávame Torment: Tides of Numenera. Ako si nezávislé štúdio poradilo s potrebou mať rozbehnuté dva projekty naraz? Už Torment značne mešká, prvý najoptimistickejší odhad hovoril o vydaní v decembri 2014 a kvôli tomu by malo meškať aj The Bard's Tale, ale možno tomu tak nebude. Kalifornské InXile totiž pre túto hru otvorilo novú pobočku v New Orleans a pôvodný tím naďalej pracuje na Tormente.
Vývoj prvej hry InXile na Unreal Engine 4 tak už pred časom opustil predprodukčnú fázu a podporovateľom bol poslaný prvý väčší balík informácií o pripravovanej hrateľnosti, v ktorom sa vysvetľuje ťahový bojový systém. Síce to nebude veľmi vidieť, ale bojiská budú štvorcové a rozdelené na šachovnicu so 4x4 políčkami. Keďže sa ale bude hrať z first-person pohľadu a ten pohľad je v tomto prípade pohľadom celej partie, celá "naša" polovica bojiska bude znázornená v užívateľskom prostredí a nepriateľská polovica 2x4 bude pre lepšiu prehľadnosť roztiahnutá do vejára, ako ukazuje obrázok:
Každá trieda bojovníkov má mať vlastný spôsob prispievania k tímovému boju a práve bojisko rozdelené na rady a riadky otvára priestor rôznym typom útokov i rozostaveniam partie. Typický mág by mal, samozrejme, stáť v zadnom rade a pred neho sa bude hodiť mohutný bojovník, aby ho chránil vlastným telom. Rôzne útoky rôznych tried môžu mať rôzny dosah a rozsah, bojovník na obrázku nižšie sa chystá použiť svoj základný útok s dosahom dvoch polí. Zo zadného radu by na ogra nedotiahol, pokým lovec vďaka svojmu luku určite áno.
Hráči so skúsenosťami z Darkest Dungeon určite nebudú mať problém predstaviť si strategickú dôležitosť bojovníka schopného zamiešať pozície v súperovom tíme, pokým rogue bude v rámci taktiky "udri a uteč" sám meniť svoju pozíciu počas boja. Určite nebudú chýbať čepele potreté jedom, silné údery odsúvajúce nepriateľa na vedľajšie políčko, či útoky znižujúce armor, aby damage dealer vzadu zasadil rovno smrteľnú ranu. A hra sa volá The Bard's Tale IV, takže v každej partii bude minimálne jeden dobrý buffer. Tešíte sa? Ešte sa dosť dlho tešiť budete, pretože hra vyjde na konci roka 2017, ak všetko pôjde podľa plánu.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- The Elder Scrolls IV: Oblivion remastered bol predstavený a rovno vydaný 296
- RECENZIA: Clair Obscur: Expedition 33 63
- The Elder Scrolls IV Oblivion remastered sa na Steame pekne rozbehol 129
- GTA San Andreas má dostupný slovenský AI dabing 52
- Aký monitor si vybrať za 100, 200, 400 alebo 1000 eur? Aký rozmer, obrazovku a pom 113
- Takto bude vyzerať iPhone 17 Pro s obalom 64
- RECENZIA: Lost Records: Bloom & Rage 11
- RECENZIA: Amerzone - The Explorer's Legacy 3
- The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered bude ohlásený zajtra 31
- Porovnanie druhej epizódy The Last of Us season 2 seriálu s hrou 42 zobraziť viac článkov >
![]() |
PC
Vývoj: InXile Entertainment Štýl: RPG
| ||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|