Blizzard priblížil Competitive play režim pre Overwatch |
S blížiacim sa vydaním Competitive play režimu pre svoju multiplayerovú akciu Overwatch nám Blizzard priblížil, čo od neho môžeme čakať
S blížiacim sa vydaním Competitive play režimu pre svoju multiplayerovú akciu Overwatch nám Blizzard priblížil, čo od neho môžeme čakať. Konkrétne Jeff Kaplan, vedúci vývoja v štúdiu, prezradil viac dôležitých detailov o zmenách v novom vývojárskom update, ktorý ponúkli formou videa.
Najskôr sa dotkol zmien v sezónach, s ktorými hráči neboli práve spokojní v bete, kde ešte režim Competitive play bol zakomponovaný. Hovorí, že každá sezóna sa bude po novom trvať zhruba 2 a pol mesiaca a budú medzi nimi dvojtýždňové prestávky. Budú sa reflektovať ročné obdobia na severnej pologuli, takže napríklad zimná sezóna bude od decembra do februára.
Ďalej sa v Blizzarde snažili minimalizovať počet hier, ktoré skončia nerozhodne a museli by tak končiť rýchlou smrťou. Podľa Kaplana takto končilo až 35% zápasov a to bolo príliš, takže sa to pokúsili zminimalizovať. Keď sa tak teraz navyše stane, rýchla smrť prebehne na rovnakej mape, akú ste hrali.
Zmien vo formáte sa dočká aj Assault režim. Autori sa v jeho prípady sústredili na to, aby jednotlivé zápasy trvali dlhšie. Zároveň chcú, aby zápasy poskytli viac možností na to, aby sa v nich vedenie prelialo z jednej strany na druhú. Kaplan k tomu neponúkol viac detailov, za čo sa ospravedlnil, ale dúfa, že čoskoro bude môcť štúdio priniesť viac informácií.
No a Kaplan potom priblížil aj rankingový systém v Competitive play. Ten bol pôvodne založený na systéme progresu. Keď sa hráči dostali na určitý tier, už nemohli spadnúť dole. Blizzard to zmenil tak, aby v hre už neboli žiadne tiery, namiesto toho hra použije rating vášho skillu, ktorý získate v úvodných zápasoch a bude sa meniť vašou hrou. Na začiatku každého zápasu si budete môcť pozrieť skill každého hráča - spoluhráčov aj protihráčov. Budete tak jasne vedieť, s kým hráte a proti komu stojíte. Rovnako uvidíte aj hráčov, ktorí sú spolu v skupine.
Síce nemusí byť každý zápas fér, ale autori mysleli aj na to. Ak budete hrať so slabším tímom proti silnejšiemu, po prehre stratíte menej, ale po výhre získate viac. Kaplan vie, že nevýhodou takéhoto systému je, že občas pôjdete dole, no myslia si, že toto je ten kompetitívny systém, ktorý by hráči chceli. Ak nie, nevadí. Blizzard už dokázal, že ak spravia niečo, čo sa hráčom nakoniec nepáči, neváhajú to výrazne zmeniť, takže ak budú mať hráči nejaké pripomienky, radi ich zakomponujú,
Chcú urobiť čo najlepšiu hru a video nakoniec Kaplan uzavrel kozmetickými odmenami pre Competitive play hráčov. Tí môžu hraním získať exkluzívne spreje a ikonky, no taktiež custom zlaté skiny pre zbrane. Takto sa hráči dostanú k niektorým veciam oveľa skôr ako ostatní, no zároveň môžu získať aj niečo skutočne exkluzívne, čo iní mať nebudú.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Prvé zábery na Liama Hemswortha ako Geralta v Zaklínačovi 38
- Alza spustila ďalšiu zľavovú akciu 40
- Assassin's Creed Shadows ukazuje prvý trailer, zavedie nás do Japonska 215
- PC verzia Ghost of Tsushima zmizla z ponuky 180 krajín 276
- RECENZIA: Homeworld 3 9
- GTA VI vyjde na jeseň 2025 90
- Zábery z natáčania druhej série The Last of Us seriálu 100
- Bude mať GTA VI cez 1500 eventov vo svojom svete? 24
- Sarah Bond: Nová Xbox konzola bude zameraná na výkon, každá naša hra príde do Game 83
- Ghost of Tsushima práve vyšlo na PC 142 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Blizzard / Blizzard Štýl: Akcia / Multiplayer
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|