Destiny 2 údajne výjde na PC, bude to úplne nová hra |
Po odstrihnutí starých konzol chce Activision od Bungie úplne novú, lepšiu hru. Do vývoja zapojil ďalšie štúdio.
Zamestnanci Bungie mali údajne včera poradu, počas ktorej im boli oznámené detaily plánov na vydanie Destiny 2, pokračovanie úspešnej MMOFPS, ktorého by sme sa možno mohli dočkať už na konci roka 2017. Používateľ Neogafu benny_a ako prvý prišiel so správou, že Activision chce Destiny 2 dostať aj na PC. Vydanie na Xbox One a PS4 je samozrejmosťou, so staršími konzolami sa už nepočíta. Na Destiny 2 má okrem Bungie pracovať aj štúdio Vicarious Visions a už malo byť na svete, ale plány sa museli zmeniť, pretože pôvodný návrh vyzeral viac ako expanzia Destiny, než ako pokračovanie. Podľa novších plánov má byť Destiny 2 úplne novou hrou.
Príspevku na Neogafe dodáva na hodnovernosti, že Kotaku má úplne rovnaké informácie. Jeho redaktor Jason Schreier počul o PC verzii už dávnejšie a nejde o ničím prekvapivú správu, keďže PC, Xbox One a PS4 je štandardný trojlístok multiplatformových hier. Štúdio Vicarious Visions patrí priamo pod Activision, ktorý ho využíva ako pomocné a portovacie štúdio pre sériu Skylanders, v minulosti si pričuchlo aj ku značkám Guitar Hero a Transformers a momentálne pripravuje remaster Crasha Bandicoota. Do vývoja hry bude nepochybne vložené obrovské úsilie, Bungie má vyše 750 zamestnancov a teraz mu už teda okrem štúdia High Moon pomáha aj Vicarious Visions.
Zdroje Kotaku už pred vydaním expanzie Rise of Iron informovali, že pre Activision je dôležité, aby bolo Destiny 2 prijaté ako úplne nová hra, plnohodnotné pokračovanie, čo môže zahŕňať aj vyškrtnutie starých planét, postáv i aktivít. Zamestnanci si majú svoj cieľ predstavovať ako Diablo 2, ktoré si zachovalo obľúbené prvky z originálneho Diabla, ale neprenieslo si z neho postavy ani obsah. Veľká expanzia The Taken King pre Destiny zmenila a opravila veľa malých vecí, Destiny 2 však zmení a napraví veľké veci.
Jedným z nedostatkov Destiny je rozkúskovanie hry označovanej za MMO na neveľké lokality s prechodmi oddelenými načítacími obrazovkami, daň za vydanie na staršej generácii konzol. Načítacie obrazovky možno nezmiznú, ale skromné Patrol misie by mali byť nahradené dobrodružstvami na živších mapách s mestami, základňami a questmi. V ideálnom prípade budú prechody medzi aktivitami rovnako plynulé ako v MMORPG štýlu World of Warcraft. Podľa inej správy na Neogafe má mať Destiny 2 nové rasy aj frakcie.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: Manor Lords 46
- Fallout 4 už dostal očakávaný nextgen patch 93
- Bobr Kurwa meme dostalo hru, je dostupná zadarmo 23
- RECENZIA: Stellar Blade 112
- Assassin’s Creed Hexe prinesie aj magické sily 56
- Fanúšikovia Escape From Tarkov sú naštvaní, autori vydali 250 dolárovú edíciu s ex 86
- Japonský prieskum ukázal, že mladí hráči už neriešia štandardné konzoly 94
- Bude ďalší Xbox prakticky PC? 90
- Speedrunner prešiel prvý level Doom 2 za menej ako 5 sekúnd 39
- Gran Turismo predstavuje Škoda Vision GT 51 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Bungie / Activision Štýl: Akcia / Multiplayer Web: domovská stránka hry
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|