Beyond Good & Evil 2 už mal hrateľné prototypy, ale neboli dosť dobré |
Tvorca Beyond Good & Evil vysvetľuje, prečo sa na pokračovanie čaká tak strašne dlho.
Hra Beyond Good & Evil vyšla v roku 2003 a nedávno sme sa dozvedeli, že pokračovanie oznámené v roku 2008 sa až teraz dostáva do pred-produkcie. Prečo to Ubisoftu a hernému dizajnérovi Michelovi Ancelovi trvá tak dlho? Ancel túto otázku aspoň čiastočne zodpovedal prostredníctvom Instagramu, kde ukázal ďalší koncept postáv vytvorený ešte v roku 2008.
Čakajúcim hráčom vysvetľuje, že vtedy to hra dotiahla až na viacero hrateľných prototypov, ktoré ale trpeli množstvom technických problémov. Okrem iného tam mal byť "planetárny prieskum, cestovanie vesmírom a mestá", čo sú všetko veci, ktoré Ancel chcel už v Beyond Good & Evil. Bez toho by to nebola hra jeho snov, preto ju radšej nechal bokom a "vrátil sa do 2D", teda k sérii Rayman. Teraz je čas oživiť Beyond Good & Evil 2, je pred ním strašne veľa práce, ale už má pripravenú vhodnú technológiu a okolo seba fantastický tím.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Sam Altman z OpenAI hovorí, že jeden príkaz v ChatGPT spotrebuje pätnástinu čajove 38
- The Witcher 3 by mal dostať nové DLC 65
- Článok: Nintendo Switch 2 57
- RECENZIA: Mario Kart World 106
- Harry Potter seriál už obsadil Malfoyovcov 38
- Nové mega zľavy spustené 37
- Článok: Dnes by Dead Space nedostal zelenú - vydavatelia sa boja riskovať 17
- RECENZIA: The Alters 26
- Ceny PlayStation Plus porastú 86
- MindsEye podľa očakávaní kvalitou neohúrilo 73 zobraziť viac článkov >
![]() |
PC
PS4 Xbox One Switch Vývoj: Ubisoft / Ubisoft Montpellier Štýl: Akčná Adventúra |
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|