Beyond Good & Evil 2 už mal hrateľné prototypy, ale neboli dosť dobré |
Tvorca Beyond Good & Evil vysvetľuje, prečo sa na pokračovanie čaká tak strašne dlho.
Hra Beyond Good & Evil vyšla v roku 2003 a nedávno sme sa dozvedeli, že pokračovanie oznámené v roku 2008 sa až teraz dostáva do pred-produkcie. Prečo to Ubisoftu a hernému dizajnérovi Michelovi Ancelovi trvá tak dlho? Ancel túto otázku aspoň čiastočne zodpovedal prostredníctvom Instagramu, kde ukázal ďalší koncept postáv vytvorený ešte v roku 2008.
Čakajúcim hráčom vysvetľuje, že vtedy to hra dotiahla až na viacero hrateľných prototypov, ktoré ale trpeli množstvom technických problémov. Okrem iného tam mal byť "planetárny prieskum, cestovanie vesmírom a mestá", čo sú všetko veci, ktoré Ancel chcel už v Beyond Good & Evil. Bez toho by to nebola hra jeho snov, preto ju radšej nechal bokom a "vrátil sa do 2D", teda k sérii Rayman. Teraz je čas oživiť Beyond Good & Evil 2, je pred ním strašne veľa práce, ale už má pripravenú vhodnú technológiu a okolo seba fantastický tím.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 23
- RECENZIA: NHL 26 37
- Borderlands 4 dostal slušné recenzie, na Steame robí rekordy série v počte hráčov 99
- Štvrtá séria Witcher seriálu ukazuje zábery a poster 93
- RECENZIA: Assassin Creed: Shadows - Claws of Awaji 43
- Remake Assassin’s Creed IV: Black Flag vraj príde s úpravami hrateľnosti 55
- Xiaomi prinesie Xiaomi 17, preskakuje jeden ročník, aby sa zladilo s názvami iPhon 68
- DOJMY: Project Motor Racing 28
- Článok: Od dát k dráme: Ako NHL 26 oživuje skutočných hráčov 15
- Gameplay ukážka z Battlefield 6 Battle Royale 36 zobraziť viac článkov >
![]() |
PC
PS4 Xbox One Switch Vývoj: Ubisoft / Ubisoft Montpellier Štýl: Akčná Adventúra |
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|