Beyond Good & Evil 2 už mal hrateľné prototypy, ale neboli dosť dobré |
Tvorca Beyond Good & Evil vysvetľuje, prečo sa na pokračovanie čaká tak strašne dlho.
Hra Beyond Good & Evil vyšla v roku 2003 a nedávno sme sa dozvedeli, že pokračovanie oznámené v roku 2008 sa až teraz dostáva do pred-produkcie. Prečo to Ubisoftu a hernému dizajnérovi Michelovi Ancelovi trvá tak dlho? Ancel túto otázku aspoň čiastočne zodpovedal prostredníctvom Instagramu, kde ukázal ďalší koncept postáv vytvorený ešte v roku 2008.
Čakajúcim hráčom vysvetľuje, že vtedy to hra dotiahla až na viacero hrateľných prototypov, ktoré ale trpeli množstvom technických problémov. Okrem iného tam mal byť "planetárny prieskum, cestovanie vesmírom a mestá", čo sú všetko veci, ktoré Ancel chcel už v Beyond Good & Evil. Bez toho by to nebola hra jeho snov, preto ju radšej nechal bokom a "vrátil sa do 2D", teda k sérii Rayman. Teraz je čas oživiť Beyond Good & Evil 2, je pred ním strašne veľa práce, ale už má pripravenú vhodnú technológiu a okolo seba fantastický tím.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Budú toto tituly z vianočnej rozdávačky Epicu? Bude rozdávať aj RDR2? 49
- Nové zľavy pred Vianocami 32
- Avatar: Oheň a Popol má zatiaľ najnižšie hodnotenia zo série 40
- Mobily so 4GB pamäťou sa vrátia, niektoré hi-endy zrejme klesnú na 12GB 87
- RECENZIA: Terminator 2D: NO FATE 58
- Half-Life 3 má byť launch hrou pre Steam Machine, vydanie cieli na jar 2026 71
- Takto vyzerá Witcher 3 s AI filtrom 49
- Warner Bros. oficiálne zamietol ponuku Paramountu, Netflix rozbehol promo kampaň 36
- Filmová recenzia: Avatar: Oheň a popol 31
- Epic rozdáva Jotunnslayer: Hordes of Hel 17 zobraziť viac článkov >
|
PC
PS4 Xbox One Switch Vývoj: Ubisoft / Ubisoft Montpellier Štýl: Akčná Adventúra |
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |














