PRIHLÁS

Ako bol dosiahnutý realistický zvuk v Gears of War 4?

Unreal Engine 4 nestačil, Microsoft zakomponoval vlastnú technológiu.

pridal roberto 26.10.2016 o 17:36 pod hry
Ako bol dosiahnutý realistický zvuk v Gears of War 4?

HRY > NOVINKY >

Už sa dosť popísalo o tom, ako štúdio The Coalition vsadilo pri tvorbe svojej prvej vlastnej hry rozširujúcej sériu Gears of War čo najviac na istotu. Zachovalo hrateľnosť a aspoň čiastočne vrátilo do služby Marcusa Fenixa a odvážnejšie kroky vraj urobí pri tvorbe ďalších hier. Minimálne jedna vec je ale úplne nová. Pôvodní tvorcovia z Epicu síce zvuky nezanedbávali, ale ich Unreal Engine v tejto oblasti nikdy zvlášť nevynikal. Štúdio Microsoftu pri tvorbe Gears of War 4 využilo technológiu vytvorenú vývojovým tímom Microsoftu a pomenovanú Triton.

Vďaka zapracovaniu Tritonu do Unreal Engine 4 sa už zvuk nešíri jednoducho do celého okolia a zároveň si vývojári nemusia dávať extra prácu s každou jednou scénou. Nový systém prepočítava odrazy a šírenie zvukových vĺn od stien i predmetov, pričom súčasťou vzorca je aj materiál. Ak teda hráč medzi seba a zdroj zvuku dostane prekážku, nielenže sila zvuku náhle klesne, ale nie je jedno, či sa skryje za drevenú truhlu alebo kamenný múr.

Ako bol dosiahnutý realistický zvuk v Gears of War 4?

Ako bol dosiahnutý realistický zvuk v Gears of War 4?

Systém je natoľko presný, že zvuk streľby sa mení aj v rámci jednej veľkej miestnosti v závislosti od výšky stropu. Tento efekt má hráčovi jednak pomôcť orientovať sa v priestore a tiež zreálniť celkový zážitok. Pri hraní hier s nedokonalou zvukovou stránkou si hráč nemusí uvedomiť, v čom presne je chyba, ale znemožní mu to ponoriť sa do atmosféry danej scény, čo Gears of War 4 zvláda veľmi dobre. Triton bol prispôsobený priamo tejto hre a podľa jeho tvorcov by sa dal ľahko zakomponovať do iných hier s rovnakým enginom, ale urobiť verziu kompatibilnú napríklad s Frostbite-om, alebo s enginmi sérií Halo a Forza, by bolo oveľa zložitejšie. Nie je teda vôbec isté, že sa táto technológia rýchlo rozšíri aj do ďalších hier vydávaných Microsoftom.





Páči sa mi!






Xbox One
PC

Vývoj: Microsoft / The Coalition
Štýl: Akcia
Web: domovská stránka hry
Dátum vydania: 11. október 2016
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
|Wow retail drakthul (5)
Čaute, rozhodol som sa skúsiť retail wow po veľmi ...
|Moj politicky odboj (8)
V novom roku, dam tomu este mesiac dva, ked sa zab...
|Lenovo legion 7 16achg6 2021 (5)
Ahoj, chcem v ntb rozšíriť SSD. Podľa špecifikácie...
|Playstation 3 (10)
Ahojte, nedávno som si kúpil z bazáru PS3 čisto kv...
|Herné slúchadlá - čo máte vy ?... (41)
Čaute, len tak zo zaujímavosti, aké herné slúchadl...
|Screenshots (64315)
Vkladajte sem vaše zaujímavé screenshoty z hier. O...
|Sector hraje ... (127396)
:diskoška o HRACH, ktore prave hravate, ale aj o t...
|Mini recenzie (6421)
Pravidla su jednoduche: Do subjektu date meno hry....
|Zľavy/akcie/rozdávačky - pc (354)
Ahojte, všimol som si (alebo som aspoň nenašiel...
|Serialy (17365)
prison break, lost, jericho, battlestar galactica ...
|Svet, ukrajina, vojny ... (44796)
Sem môžete dávať správy zo sveta, o Ukrajine a ďal...
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
Sector.sk - hry, recenzie, novinky
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2025 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk