| Activision plánuje celú filmovú sériu Call of Duty filmov a aj Overwatch film | 
Activision chce napodobiť Marvel Cinematic Universe a priniesť nie jeden film zo svojej Call of Duty série, ale viac z rôznych poznačiek.
Activision chce s Call of Duty napodobiť Marvel Cinematic Universe a priniesť nie jeden film, ale viac flimov z rôznych poznačiek. Teda plánujú ako Black Ops filmy, tak aj Modern Warfare filmy.
Filmové Activision Blizzard Studios sú teraz vedené Stacey Sher a Nick van Dykom, ktorý bol aj bývalý šéf v Disney a mal veľkú úlohu v Marvel a Star Wars akvizíciách. Sher pre zmenu robila filmy s Tarantinom ako aj Gattacu alebo Garden State.
Call of Duty
Svoju víziu chcú realizovať už v roku 2018, kde už teraz robia so scenáristami a rozprávajú sa kam to celé povedú. Bude tam film, podobný Black Ops, ktorý bude niečo ako príde v pozadí, Modern Warfare sa bude sústrediť na aktuálne boje, a možno tam bude aj niečo ako ich hybrid, kde spoznáme súkromné tajné operácie.
Špeciálne Van Dyk hovorí, že každý COD film bude v Marvel štýle, všetky sa budú prepájať a celé to bude dávať zmysel. Nebudú chýbať ani Easter Eggy. Nepôjde o adaptácie hier, ale o filmy so širokým zameraním. Stále však s adrenalínovou, energetickou akciou.
Popritom sa Activision Blizzard Studios pozerá aj na možnosť TV seriálu, ktorý by bol zameraný na historické konflikty v starších Call of Duty hrách. Teda niečo podobné ako Marvel Netflix ponuka.
Overwatch
Mimo Call of Duty sa však pozerajú aj na Overwatch, tam majú však iné plány. Overwatch si vybudoval pozadie pomocou komiksov, CGI videí ale teraz vidia možnosť ako ponúknuť komplexný príbeh prostredníctvom filmu. Podobne ako to robí Disney.
Van Dyk to prirovnáva k Star Warsu Rogue One, kde do už známeho prostredia pridali nový príbeh, postavy a všetko to previazali.
Ďalšie značky
Activison už na Netflix priniesol Skylanders animovanú sériu, ktorá mala cez 10 miliónov divákov. Pozerajú sa aj na StarCraft, ale aj na staršie Activision hry ako Pitfall. Hovoria, že majú veľkú základňu značiek, z ktorých môžu ťažiť.
Zároveň však vedia, že značka je jedna vec, úspech filmu druhá. Kde napríklad World of Warcraft je v zisku len vďaka Číne, odkiaľ išla polovica tržieb, ale pri Call of Duty sa na to spoliehať nemôžu. Riziko tam je veľké. Na príklade Marvelu ukazujú, že film potrebuje ako kvalitný štáb, tak aj hlavné postavy, kde napríklad Iron Mana veľmi dobre stvárnil Robert Downey Jr. Nesmie chýbať scenár, réžia, a prepojenie divákov s postavami. Dodávajú, že ak by mali priniesť prázdny blockbuster, tak to ani nemusia robiť.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA | 
- Nové Alza dni zľavy spustené 17
- Alza spustila Black Friday zľavy 36
- Samsung: Miniaturizácia procesorov už takmer skončila, ďalšie zmenšenia už ponúknu 69
- Battlefield RedSec bude battle royale pre Battlefield 6, vyjde už v utorok 36
- Chcete byť Pro hráčom v Battlefielde 6? Priplatíte si. 77
- Trh s Counter-Strike 2 skinmi skolaboval po malom update - z trhu sa stratili 3 mi 68
- Battlefield RedSec práve vyšiel 67
- Fanúšikovský mod C&C Generals: Evolution dostal update 3
- Warner Bros predaj už láka veľkých hráčov - Apple, Netflix, NBC Universal, Amazon 44
- RECENZIA: Farthest Frontier 7 zobraziť viac článkov >








 
    
 
    
 
    
 
    
 
    
 
    
 
    
 
    
 
    
 
    





