BioWare Montreal, štúdio stojace za Mass Effect Andromeda, sa spojí s EA Motive |
Autori Mass Effect Andromeda tak dokončia prechod po hlavičku ďalšieho kanadského štúdia
Štúdio BioWare Montreal vzniklo v roku 2009 a pomaly rástlo z pomocného tímu na Mass Effect 2. Aktuálne ho môžete poznať vďaka Mass Effect Andromeda, no chladné prijatie a nie až také dobré predaje hry sa postarali o začiatok konca tohto štúdia. Ľudia z neho sa totiž už po vydaní hry začali pomaly presúvať do štúdia EA Motive, keďže obe sídlia v Montreale a obe vlastní EA. Teraz ae materská spoločnosť oficiálne potvrdila ich definitívne spojenie pod strechou EA Motive.
Vedenie EA hovorí, že podporovalo spoluprácu medzi štúdiami a tieto dve spájajú aj preto, že majú práve v Montreale vo vývoji niekoľko veľkých projektov. Je to dlhší proces, ktorý tam navyše otvorí nové úlohy a pozície. Motive práve teraz pracuje na singleplayerovej kampani pre Star Wars Battlefront 2 a taktiež na ešte neoznámenej akčnej Star Wars hre, ktorej oficiálneho predstavenia sa dočkáme až po vydaní Battlefrontu. Štúdio v roku 2015 založila Jade Raymond, ktorá sa stala známou najmä vďaka prvej Assassin's Creed hre.
Pre sériu Mass Effect však toto spojenie znamená to, že sa pokračovania tak skoro nedočkáme, aj keď EA pôvodne chcelo naštartovať novú trilógiu. Hlavné štúdio BioWare v Edmontone pracuje na novej značke Anthem a taktiež pomaly rozbieha práce na pokračovaní Dragon Age. BioWare Austin stále pracujú na Star Wars: The Old Republic.
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Budú toto tituly z vianočnej rozdávačky Epicu? Bude rozdávať aj RDR2? 49
- Nové zľavy pred Vianocami 30
- Mobily so 4GB pamäťou sa vrátia, niektoré hi-endy zrejme klesnú na 12GB 87
- Avatar: Oheň a Popol má zatiaľ najnižšie hodnotenia zo série 40
- RECENZIA: Terminator 2D: NO FATE 58
- Half-Life 3 má byť launch hrou pre Steam Machine, vydanie cieli na jar 2026 71
- Takto vyzerá Witcher 3 s AI filtrom 49
- Warner Bros. oficiálne zamietol ponuku Paramountu, Netflix rozbehol promo kampaň 31
- Tomb Raider: Legacy of Atlantis ukazuje 30 rokov vývoja grafiky v hrách 28
- LEGO výpredaje začali 7 zobraziť viac článkov >











