Sector Online Entertainmentnet Sector.sk Onlinehry.sk Plnehry.sk Blog.sector.sk Biosector.sk Kinema.sk Rozpravky.sk Funny.sk Docu.sk Lacné letenky
Advertisement
logoblack
Login:
Heslo:
 > Zabudli ste heslo?
facebook login
listallistamlistaplistaulistaylistarlistaelistaqlistajlistaklistadlistaz hryvideásúborytechfóruumužívatelia

Novinka


Každý hráč bude mať z Assassins Creed Origins iný zážitok, rok prác naviac umožnil dosiahnuť vysokú kvalitu

pridal Gam_er 9.8.2017 o 21:00
PC
PS4
Xbox One
Každý hráč bude mať z Assassins Creed Origins iný zážitok, rok prác naviac umožnil dosiahnuť vysokú kvalitu


Ako určite viete, Ubisoft sa minulý rok rozhodol, že po Syndicate dá značke pauzu a nový diel prinesie až vtedy, keď na ňom poriadne zapracujú a dokážu ponúknuť niečo nové. Už od začiatku tohto rozhodnutia teda bolo jasné, že pre Ubisoft bude kľúčové to, ako so značkou ďalej naloží. Tento fakt potvrdil aj herný režisér tohtoročného Assassins Creed: Origins, Jean Guesdon (túto pozíciu zdieľa s Ashrafom Ismailom), ktorý v najnovšom rozhovore prezradil, aký dôležitý je pre nich tento ročník. 

„Keď sme začali robiť hru pred zhruba 3 a pol rokom, chceli sme, aby bola globálna, plná, veľká a preto sa snažíme o to, aby bol tento zážitok bezproblémový a naplnil očakávania. Tejto myšlienky sme sa v zmysle masívnosti dotkli s Assassin’s Creed IV: Black Flag, kde sme ukázali rozľahlé prostredia a umožnili hráčom vychutnať si úplnú slobodu na súši a na mori. Po prvý krát sme chceli, aby ste sa mohli pohybovať po celej krajine. Extra rok (keďže séria mala ročný odklad) nám umožnil dosiahnuť s hrou naozaj vysokú kvalitu,“ hovorí Guesdon.

Zdá sa, že sa Ubisoft poučil zo svojich chýb a v tom, aby si na hry nechal dostatok času, vidí vedenie spoločnosti nový zmysel. V  prípade, že by Assassin’s Creed Origins napokon nebol dobre prijatý, francúzsky gigant by mohol udržať medzi ďalšími dielmi aj dvojročný odstup, čo už v minulosti naznačil Yves Guillemot, šéf Ubisoftu.

Okrem toho, ako odklad pomohol novému dielu, Jean Guesdon tiež vysvetlil, že žiadni dvaja hráči nemôžu zažiť v AC Origins rovnakú skúsenosť, čo znamená menej scriptovania:

„Pre nás je to niečo, čo chceme skutočne presadiť. Chceme, aby mali hráči s AC Origins vlastnú, osobnú skúsenosť, čo znamená menej scriptovania a držania linearity. Vytvárame svet, v ňom umiestňujeme obsah - máme desiatky questov a ľudí, s ktorými sa vo svete stretnete a ktorí vám povedia svoje príbehy. Vo svete sa však môže mnoho vecí stať len tak, počas toho, ako ním budete prechádzať (Guesdon má zrejme na mysli náhodné udalosti, podobné tomu, čo sme mohli vidieť napríklad v GTA V či v treťom Zaklínačovi).

Žiadni dvaja hráči nemôžu zažiť v hre rovnakú skúsenosť. To jednoducho nebude možné. Opravili sme AI tak, aby mali živé bytosti vo sveta svoju skutočnú umelú inteligenciu. Levy tak lovia antilopy, krokodíly útočia na hrochy ak sú nejaké okolo a herný svet je teraz oveľa živší, než bol kedykoľvek predtým.“

Fakt ohľadne umelej inteligencie sa však zrejme nevzťahuje len na zvieratá, ale aj na NPC postavy. Pri nich sme sa už dozvedeli, že nepriateľské frakcie môžu medzi sebou bojovať a tie priateľské sa budú medzi sebou objímať. Podľa všetkého nás tak čaká dynamický otvorený svet, do ktorého si Ubisoft zdá sa vzal inšpiráciu z hier ako Witcher 3, pričom bojový systém sa podobá skôr na Dark Souls. 

To, či je nový vzorec úspešný sa dozvieme 27. októbra, kedy AC Origins vychádza na PC, PS4 a Xbox One. Páči sa vám nové smerovanie značky alebo ste si veci predstavovali inak? 


Zaradené pod: ubisoft




<<<Intel predstaví Coffee Lake procesory 21. augusta
predchádzajúca novinka

No Man’s Sky tento týždeň dostane update 1.3, ktorý vylepší príbeh >>>
nasledujúca novinka

Pozrite si aj
Diskusia

      Pre možnosť pridania komentáru musíte byť prihlásený.

Zaregistrujte sa, alebo použite facebook autentifikáciu facebook login

searchbutton
Karta hry
Assassin's Creed: Origins Assassin's Creed: Origins
PC ,PS4 ,Xbox One

button Ubisoft / Ubisoft
button Akčná Adve

dátum vydania 27.10. 2017
Sector Herný magazín
sector magazin SECTOR Magazín
#99


PDF verzia


Flash verzia

Social Sector
Nové herné videá
Video: Nintendo Labo - trailer
Nintendo Labo - trailer
pridané 17.1. 2018discus0
Príspevky
Xbox Game Pass tituly na február predstavené
7 €? nebolo to náhodou 10€? pokiaľ viem 7€ stál or...
Nintendo predstavilo kartónové modely pre Swi...
mam stým jediný problém a to je materiál.. nech je...
Nintendo predstavilo kartónové modely pre Swi...
co tu niektorý trepete o deťoch? že, nemáme deti t...
Vedenie UK rebríčku znovu prebralo GTA V
tiež pravda :d len som započul, že viacero mod men...
Nintendo predstavilo kartónové modely pre Swi...
po zhliadnutí videa si hovorím že to je geniálny n...
Xbox Game Pass tituly na február predstavené
nba a wwe by som skôr čakal v ea access. to je cel...
Sony menovalo Jima Ryana za zástupcu preziden...
aaa robohnoj, vitaj z herneho podstvetia, tvoj psn...
Nintendo predstavilo kartónové modely pre Swi...
škoda papiera. toto od big n je už veľa.
Sony menovalo Jima Ryana za zástupcu preziden...
cappko https://www.sector.sk/novinka/140757/phil-s...
Xbox Game Pass tituly na február predstavené
silno rozmyslam ze kvoli tejto sluzbe kupim xbox o...
Nintendo predstavilo kartónové modely pre Swi...
ty voe tak to ma rozsekalo,,,,vtom nintende musia ...
Nintendo predstavilo kartónové modely pre Swi...
a co mam povedat ine ako kartonova krabica? :d ved...
bottom
Hry | Videá | Súbory | Tech | Fórum | Užívatelia | PC | Xbox 360 | PS3 | PSP | Wii | DS | Mobil | Obsah
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2018 SECTOR Online Entertainment   /   contact us on: sector@sector.sk