Každý hráč bude mať z Assassins Creed Origins iný zážitok, rok prác naviac umožnil dosiahnuť vysokú kvalitu |
Ubisoft hovorí o tom, ako im extra rok prác na značke AC veľmi pomohol a umožnil to, aby hráčom doručili vysokú kvalitu. V hre bude tiež menej scriptov a linearity, čo spôsobí rozličný zážitok pre každého jedného hráča.
Ako určite viete, Ubisoft sa minulý rok rozhodol, že po Syndicate dá značke pauzu a nový diel prinesie až vtedy, keď na ňom poriadne zapracujú a dokážu ponúknuť niečo nové. Už od začiatku tohto rozhodnutia teda bolo jasné, že pre Ubisoft bude kľúčové to, ako so značkou ďalej naloží. Tento fakt potvrdil aj herný režisér tohtoročného Assassins Creed: Origins, Jean Guesdon (túto pozíciu zdieľa s Ashrafom Ismailom), ktorý v najnovšom rozhovore prezradil, aký dôležitý je pre nich tento ročník.
„Keď sme začali robiť hru pred zhruba 3 a pol rokom, chceli sme, aby bola globálna, plná, veľká a preto sa snažíme o to, aby bol tento zážitok bezproblémový a naplnil očakávania. Tejto myšlienky sme sa v zmysle masívnosti dotkli s Assassin’s Creed IV: Black Flag, kde sme ukázali rozľahlé prostredia a umožnili hráčom vychutnať si úplnú slobodu na súši a na mori. Po prvý krát sme chceli, aby ste sa mohli pohybovať po celej krajine. Extra rok (keďže séria mala ročný odklad) nám umožnil dosiahnuť s hrou naozaj vysokú kvalitu,“ hovorí Guesdon.
Zdá sa, že sa Ubisoft poučil zo svojich chýb a v tom, aby si na hry nechal dostatok času, vidí vedenie spoločnosti nový zmysel. V prípade, že by Assassin’s Creed Origins napokon nebol dobre prijatý, francúzsky gigant by mohol udržať medzi ďalšími dielmi aj dvojročný odstup, čo už v minulosti naznačil Yves Guillemot, šéf Ubisoftu.
Okrem toho, ako odklad pomohol novému dielu, Jean Guesdon tiež vysvetlil, že žiadni dvaja hráči nemôžu zažiť v AC Origins rovnakú skúsenosť, čo znamená menej scriptovania:
„Pre nás je to niečo, čo chceme skutočne presadiť. Chceme, aby mali hráči s AC Origins vlastnú, osobnú skúsenosť, čo znamená menej scriptovania a držania linearity. Vytvárame svet, v ňom umiestňujeme obsah - máme desiatky questov a ľudí, s ktorými sa vo svete stretnete a ktorí vám povedia svoje príbehy. Vo svete sa však môže mnoho vecí stať len tak, počas toho, ako ním budete prechádzať (Guesdon má zrejme na mysli náhodné udalosti, podobné tomu, čo sme mohli vidieť napríklad v GTA V či v treťom Zaklínačovi).
Žiadni dvaja hráči nemôžu zažiť v hre rovnakú skúsenosť. To jednoducho nebude možné. Opravili sme AI tak, aby mali živé bytosti vo sveta svoju skutočnú umelú inteligenciu. Levy tak lovia antilopy, krokodíly útočia na hrochy ak sú nejaké okolo a herný svet je teraz oveľa živší, než bol kedykoľvek predtým.“
Fakt ohľadne umelej inteligencie sa však zrejme nevzťahuje len na zvieratá, ale aj na NPC postavy. Pri nich sme sa už dozvedeli, že nepriateľské frakcie môžu medzi sebou bojovať a tie priateľské sa budú medzi sebou objímať. Podľa všetkého nás tak čaká dynamický otvorený svet, do ktorého si Ubisoft zdá sa vzal inšpiráciu z hier ako Witcher 3, pričom bojový systém sa podobá skôr na Dark Souls.
To, či je nový vzorec úspešný sa dozvieme 27. októbra, kedy AC Origins vychádza na PC, PS4 a Xbox One. Páči sa vám nové smerovanie značky alebo ste si veci predstavovali inak?
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- DOJMY: Vivat Slovakia (Early Access) 140
- Aký je Fallout seriál? 166
- Vivat Slovakia, slovenské GTA, vychádza v Early Access už vo štvrtok 84
- DOJMY: Kingdom Come: Deliverance II chce byť väčšie a lepšie ako jednotka 206
- PS5 Pro Enhanced označenie nebude vyžadovať 60 fps hry, konzola bude mať aj ultra 86
- História Fallout série 62
- VIDEO : Vivat Slovakia - prvých 30 minút z Early Access verzie 54
- Ubisoft maže The Crew z knižníc hráčov 124
- Warhorse štúdio dnes o 20:00 predstaví svoju novú hru 119
- Alza ponúka ďalšie zľavy 15 zobraziť viac článkov >
PC
PS4 Xbox One Vývoj: Ubisoft / Ubisoft Štýl: Akčná Adventúra
| |||
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
|