Sector Online Entertainmentnet Sector.sk Onlinehry.sk Plnehry.sk Blog.sector.sk Biosector.sk Kinema.sk Rozpravky.sk Funny.sk Docu.sk Lacné letenky
Advertisement
logoblack
Login:
Heslo:
 > Zabudli ste heslo?
facebook login
listallistamlistaplistaulistaylistarlistaelistaqlistajlistaklistadlistaz hryvideásúborytechfóruumužívatelia

Novinka


Dizajnér Wolfensteina 2 vysvetľuje, prečo singleplayer FPS umierajú

pridal Gam_er 20.10.2017 o 19:23
PC
PS4
Xbox One
Akcia
Dizajnér Wolfensteina 2 vysvetľuje, prečo singleplayer FPS umierajú


Ako iste viete, Wolfenstein II: The New Colossus vychádza už tento mesiac, konkrétne 27. októbra. Značka je zárukou poctivej FPS zo starej školy, ktorá ponúka kvalitnú hrateľnosť a dlhú hernú dobu. To je dôvod, prečo ju hráči milujú a dokázala si vybudovať dostatočne veľkú základňu fanúšikov. Dávnejšie sme tu podobných hier mali desiatky, no teraz sú naozaj zriedkavé. Dalo by sa povedať, že umierajú a svoj názor na tento nepriaznivý trend prezradil Arcade Berg, dizajnér druhého Wolfensteina. 

Berg na otázku, prečo v týchto dňoch už na trhu nie je toľko fps pre jedného hráča odpovedal slovami:

„Môj osobný postoj? Veľký podiel na tom majú pravdepodobne peniaze. Dobrá multiplayerová hra prinesie firme skvelé zisky a ľudia o nej povedia svojim priateľom, ktorí ju budú chcieť tiež, aby si ju spolu potom mohli zahrať. Konzolová multiplayerovka vyžaduje, aby si ľudia nechali jej disk, zatiaľ čo hru pre jedného hráča mnohí medzi sebou predávajú alebo vymieňajú akonáhle ju prejdu. Z toho samozrejme vývojár ani vydavateľ nevidia žiadne peniaze, pretože 1 hra sa predáva viackrát. Nie je to chyba spotrebiteľa, no je tu mnoho aspektov ako je tento, ktoré prispievajú k ústupu podobných hier.“

Dizajnér Wolfensteina 2 vysvetľuje, prečo singleplayer FPS umierajú

Aby sme to zhrnuli, láska hráčov k poctivým singleplayer FPS stále existuje, no v konečnom dôsledku je jednoduché hru prejsť a predať.  Oproti tomu multiplayerovú hru si väčšina ľudí necháva, pretože do nej postupne pribúda nový obsah, funkcie, prípadne questy, či platený obsah, do ktorého keď hráči investujú svoje peniaze, núti ich, aby si hru podržali dlhšie.

Podľa Berga je hlavným faktorom tiež technológia. Za skutočný rozbeh konzolového internetového hrania môže stará generácia konzol PS3 a Xbox 360. To prispelo k tomu, že teraz, v ére PS4 a Xbox One musíte mať skutočne rýchle internetové pripojenie, pretože inak ste sotva schopný čo to spustiť. Máme tu rôzne aktualizácie, bez ktorých sa ďalej nepohnete, či najnovší nie príliš priaznivý always online trend. To všetko vedie k tomu, že bez lepšieho internetu je konzolové hranie dosť ťažké.

Berg však uisťuje, že napriek týmto problémom existuje stále mnoho vývojárov, ktorí majú záujem robiť podobné hry:

„Veľa vývojárov stále miluje tvorbu singleplayer kampaní rovnako ako kedykoľvek predtým. Pretože to je dôvod, ako môžete rozprávať svoj príbeh. Na druhej strane však chápu aj lásku k multiplayerovým hrám. Multiplayer je rovnako zábavný a vzrušujúci.“

Téma hier pre jedného vs. hier pre viacerých hráčov je v posledných dňoch naozaj horúca. Prispelo k nej zatvorenie štúdia Visceral, ktoré pracovalo na singleplayer Star Wars hre. Dôvodom bolo, že bola  lineárna. EA tak presúva vývoj a chce hru urobiť viac otvorenejšou. Na druhej strane také PlayerUnknown's Battlegrounds stále rastie a hrá ho stále viac hráčov. 

Dizajnér Wolfensteina 2 vysvetľuje, prečo singleplayer FPS umierajú

Je smutné vidieť, že príbehové hry pre jedného hráča strácajú u vydavateľov na popularite. Preto je dnes dôležitejšie ako kedykoľvek predtým ceniť poctivé singleplayer hry, medzi ktoré patrí aj prichádzajúci Wolfenstein II: The New Colosus, ktorý nemá vôbec žiadne online funkcie. Na jeho úspech sa pozrieme už 27. októbra, kedy vyjde na PC, PS4 a Xbox One. Za nás dúfame, že sa mu bude dariť.

Čo si myslíte o singleplayerovkách? Chceli by ste ich viac?  Tiež ich predáte keď ich prejdete?





<<<Dátumy Halloweenskeho, jesenného a zimného výpredaja na Steam odhalené
predchádzajúca novinka

Xbox One už čoskoro dostane oficiálne licencovanú klávesnicu a myš >>>
nasledujúca novinka

Pozrite si aj
Diskusia

      Pre možnosť pridania komentáru musíte byť prihlásený.

Zaregistrujte sa, alebo použite facebook autentifikáciu facebook login

searchbutton
Karta hry
Wolfenstein II: The New Colossus Wolfenstein II: The New Colossus
PC ,PS4 ,Xbox One

button Bethesda / Machine Games
button Akcia

dátum vydania 27.10. 2017
Kúpiť si hru na
Sector Herný magazín
sector magazin SECTOR Magazín
#99


PDF verzia


Flash verzia

Social Sector
Nové herné videá
Príspevky
Amy Hennig: Ľudia chcú príbehové hry, ale nev...
lebo máme reálny pohľad na svet? lebo vidíme ako n...
Tomb Raider - filmový trailer
ja ho pozriem tiez preto, len teda chlapa kukam &#...
Mimic Hunter - Are you ready, Hunter?
aj som si hovoril, ze mi to tuto hru pripomina a t...
Tomb Raider - filmový trailer
no ak ti nesedi herecka tak mi napis koho tam mali...
Mobilný titul Harry Potter: Hogwarts Mystery ...
pottermore je stranka kde prispieva rowlingova a d...
Tomb Raider - filmový trailer
bulsit si sam. tebe na oddeleni by mali zakazat pr...
Tomb Raider - filmový trailer
ja teraz zmurim a lovim v pamati ci naaaaaaaahodou...
Beta Metal Gear Survive spustená, Konami prid...
mne osobne na tomto projekte vadí len jedna vec.ne...
Tomb Raider - filmový trailer
no uz to vyzera trocuh lepsie, ale stale nesuhlasi...
Nová mapa pre Overwatch - Blizzard World, dos...
mapa vyzera pekne, ale uprimne citit z toho syndro...
Tomb Raider - filmový trailer
nie su to dobre filmy,ale angelina ako herecka vzh...
Tomb Raider - filmový trailer
oveľa lepší trailer ako ten prvý .. a popravde to ...
Xbox Game Pass tituly na február predstavené
vidim, ze minuskovani robotkovi a milkovi jde, cop...
bottom
Hry | Videá | Súbory | Tech | Fórum | Užívatelia | PC | Xbox 360 | PS3 | PSP | Wii | DS | Mobil | Obsah
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2018 SECTOR Online Entertainment   /   contact us on: sector@sector.sk