PlayStation vývojári a ich kolegovia vybrali svoje obľúbené postavy, herné momenty, mechaniky a napokon aj hru za rok 2017

Čo najlepšie v hrách priniesol rok 2017 podľa tvorcov Sony a ich kolegov z Ubisoftu či iných štúdií?

PS4
pridal Gam_er 2.1.2018 o 20:51 pod hry
PlayStation vývojári a ich kolegovia vybrali svoje obľúbené postavy, herné momenty, mechaniky a napokon aj hru za rok 2017

HRY > NOVINKY >

Rok 2017 je už za nami, ale pripomína sa ešte rôznymi sumármi či rebríčkami, ktoré zachytávajú to naj, čoho sme boli svedkami. Či už ide o to najhoršie, najbizarnejšie alebo najlepšie, čo sme v hernom priemysle mohli vidieť. Tento rebríček sa týka toho najlepšieho, pričom ho zostavili samotní PlayStation vývojári, teda ľudia zodpovední za exkluzívne hry, pochádzajúce od first party Sony štúdií. Ich zástupcovia vybrali svoje najvýnimočnejšie herné postavymechanikymomentycelkové hry a tiež pridali svoje očakávania, ktoré sa týkajú už tohto roka. 

Najobľúbenejšie herné postavy:

Senua (Hellblade: Senua’s Sacrifice’s)

PlayStation vývojári a ich kolegovia vybrali svoje obľúbené postavy, herné momenty, mechaniky a napokon aj hru za rok 2017

„Najvýnimočnejšou postavou musí byť Senua alebo lepšie povedané herečka, ktorá za ňou stála, teda Melina Juergens. Odviedla naozaj obrovský kus práce pri tom, aby priviedla Senuu do života,“ Herman Hulst, spoluzakladateľ Guerrilla Games.

„Pre tvorbu charakteru je Senua masívnym krokom vpred. Je urobená veľmi premyslene a veľmi zručne. Určite som nikdy predtým nehral za podobnú postavu a chcem viac!,“ Gavin Price, Creative Lead, Playtonic.

Chloe Frazer (Uncharted: The Lost Legacy)

PlayStation vývojári a ich kolegovia vybrali svoje obľúbené postavy, herné momenty, mechaniky a napokon aj hru za rok 2017

„Okrem toho, že pôsobila veľmi chladne, bolo z nej cítiť, ako by to bola reálna osoba. Jej ženská postava nebola znázornená len tak, aby v hre pôsobila ako cukrík, ale ako skutočná živá postava,“ Fumihiko Yasuda, režisér Team Ninja.

„Čím viac budete hrať, tým viac pochopíte rôzne odtiene, ktoré ju definujú. Je drsná zvonka, ale oveľa zložitejšia zvnútra,“ Damien Kieken, režisér, Ubisoft. 

2B (Nier: Automata)

PlayStation vývojári a ich kolegovia vybrali svoje obľúbené postavy, herné momenty, mechaniky a napokon aj hru za rok 2017

„Videohry často zápasia s podmanivými emóciami v ich ľudských postávach. Nier: Automata je hra o bojových androidoch, ktorí nesmú mať pocity ani vlastné meno. Napriek tomu nám 2B zobrazuje širokú škálu emócií v mnohých zákrutách a zákutiach celého príbehu. Očakával som veľkú porciu akcie, ale 2B ma vzala na hlboký ponor do ľudskej duše,“ Joona Heinikoski, Gameplay Engineer, Housemarque. 

Z ďalších postáv boli vybrané tiež Aloy (Horizon Zero Dawn), Gully (Battle Chasers: Nightwar), Wiener ( Knowledge Is Power), Papyrus (Undertale), Kiryu (Yakuza), Crash (N. Sane Trilogy), Arnt Hensen (Playdead). Celý výber nájdete tu

Najobľúbenejšie herné momenty:

Bojovanie s bossmi v Nioh

„Moment, keď som porazil Onryokiho v Nioh,“ Herman Hulst, spoluzakladateľ, Guerrilla Games.

„Vydanie Nioh vo februári u mňa spôsobilo, že už týždeň predtým som nemohol zaspať kvôli úzkosti, po ktorej som bol následne vzrušený. Náš tím dal do hry naozaj svoje srdce a dušu, je plná skvelých momentov a som rád, že si toľko hráčov na čele so mnou dokázalo vychutnať výsledok,“ Fumihiko Yasuda, režisér, Team Ninja. 

Pocity zdesenia v Resident Evil 7 VR

„Myslím, že som si v mnohých prípadoch skoro nakládol do nohavíc pri hraní Resident Evil 7. Hral som ju v tme so 7.1 kanálovým zvukom. Tento typ zvukového systému je totiž vytvorený presne pre hry, akou je táto,“ John McLaughlin, Senior producent, XDev Studios. 

Z ďalších momentov boli vybrané tiež vydesení kamaráti pri Until Dawn na PS VR, pilotovanie X Wingu, dohranie Crasha, prvá skúška PS VR doma, objavovanie prostredia v Skyrim VR, oznámenie Play Link, obrovské vzrušenie z oznámenia The Last of Us Part II, vydanie Nier: Automata a ďalšie

Najlepšie herné mechaniky:

Ovládacie prvky v Assassin’s Creed: Origins

PlayStation vývojári a ich kolegovia vybrali svoje obľúbené postavy, herné momenty, mechaniky a napokon aj hru za rok 2017

„Moja obľúbená časť bol systém, ktorý vám umožnil chodiť popri mačkách. Prekvapila ma aj kvalita akcie. Hoci boli boje a animácie vždy na vysokej úrovni, posledný titul povýšil ovládacie prvky na novú úroveň. Cítim však, že ľudia tieto zlepšenia nespoznali,“ Fumihiko Yasuda, režisér, Team Ninja. 

Stealth systém v Horizon Zero Dawn

„Stealth mechaniky v Horizon sú naozaj veľmi vydarené a potešujúce. Milujem zakrádanie vo vysokej tráve a skenovanie nepriateľov, aby som zistil ich nedostatky a vytvoril na nich svoje pasce. Slow motion počas skákania a streľby s luku po strojoch, je tiež môj obľúbený moment v hre,“ James Valls, senior producent, Rebellion. 

Ďalšie vybrané mechaniky boli gravity-shifting (Gravity Rush 2), rôzne mody a upgrade systém v Nier: Automata, riadenie vozíkov v Everybody’s Golf, dark rot vizuál v Hellblade, Nemesis systém v Shadow of War, PlayLink v Hidden Agenda. 

Najobľúbenejšie hry roku 2017:

Assassin’s Creed: Origins

PlayStation vývojári a ich kolegovia vybrali svoje obľúbené postavy, herné momenty, mechaniky a napokon aj hru za rok 2017

„Na značke som predtým pracoval niekoľko rokov, takže je pravdou, že je môjmu srdcu blízka. Tento fakt mal na mňa určite svoj vplyv, aby som si hru naozaj vychutnal. Čo ma však nakoniec ohromilo je rozsah sveta, rozmanitosť celej krajiny a radosť z jednoduchého putovania či objavovania nových cieľov, miest a vecí. Miloval som každú minútu hry a hral som ju každý deň od jej vydania. Nemohol som sa dočkať, keď sa vrátim domov z práce a užijem si Egypt,“ Damien Kieken, režisér, Ubisoft Montreal (For Honor). 

Injustice 2

„Prvá hra ma od začiatku uchvátila svojou príbehovou premisou. Bol som teda zvedavý, kam sa vydá dvojka. Netreba dodávať, že som nebol sklamaný. Myslím, že Injustice 2 perfektne zachytáva to, ako by mohol vyzerať konflikt medzi DC postavami bez toho, aby ste dej museli vysvetľovať tým, ktorí nečítajú komiksy,“ Román Echevarrena, režisér, RecoTechnology. 

Medzi hry roka tvorcovia zaradili aj Horizon Zero Dawn, Personu 5, Uncharted: The Lost Legacy, Farpoint, Everybody’s Golf, Dragon Quest XI, Resident Evil 7, Nier: Automata, Steamworld Dig 2, Last Day of June, What Remains of Edith Finch a The Mummy Demastered. 

Najočakávanejšie hry roku 2018:

The Last of Us Part II

„Prvá hra bola neuveriteľným úspechom, ktorý ma prinútil prehodnotiť, čo všetko je možné vo videohrách z hľadiska rozprávania príbehu. Druhá časť vyzerá ešte fantastickejšie,“ Jens Matthies, kreatívny režisér, MachineGames, 

God of War 

„Hráčsky zážitok bude určite skvelý, no tiež je vzrušujúca predstava vidieť, ako do akej miery dokážu tvorcovia zatlačiť na technické limity PlayStation 4 a zvýšiť latku pre ostatných vývojárov na celom svete. Zároveň vidím, že moje vlastné predpovede ohľadom vývoja príbehu sa napĺňajú, takže to je tiež niečo, na čo sa veľmi teším,“ Naoki Yoshida, režisér, Square-Enix. 

Medzi ďalšie najočakávanejšie hry patria Days Gone, Spider - Man, Monster Hunter: World, Dreams, Red Dead Redemption 2, Ace Combat 7, Dragon Quest Builders 2, Ni no Kuni II, Detroit: Become Human, Death Stranding, 13 Sentinels: Aegis Rim Concrete Genie, hoci nie je isté, že sa všetkých titulov dočkáme tento rok. 

A čo vy? Súhlasíte s vývojármi? 


Páči sa mi! (+7)




Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SECTOR MAGAZÍN

pdf

SECTOR MAGAZÍN
#107


SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
| Rap / odporúčania / (1)
Som človek, ktorý počúva naozaj širokú škálu hudob...
| Kde kúpiť , alebo si nechať po... (5)
Čaute , neviete poradiť , ke by som kupil , alebo ...
| Chladič na procesor i7 8700 (8)
Čaute mohli by ste mi poradiť či NH-U12S pasuje na...
| Pomoc (3)
Zdravím,potrebujem menšiu pomoc.Dnes som si všimol...
| Nepozná niekto webovú stránku ... (6)
Veľmi rád by som napísal nejaké tutoriály o hernom...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
network
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2018 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk