Advertisement

Producent Kingdom Come: Deliverance, by bol rád keby mali na vyladenie hry viac času

Martin Klíma nevníma KCD ako pokus o súperenie s AC či Shadow of War. Titul má podľa neho indie srdce a výrobné či vizuálne kvality AAA tvorby. Želal by si však, aby mali pred vydaním viac času na jeho vyladenie.

PC
PS4
Xbox One
pridal Gam_er 25.2.2018 o 14:51 pod hry
Producent Kingdom Come: Deliverance, by bol rád keby mali na vyladenie hry viac času

HRY > NOVINKY >

Prvý projekt štúdia Warhorse, first person historická RPG Kingdom Come: Deliverance, ktorá bola financovaná vďaka crowdfundingu, už zlomila hranicu milióna predaných kusov na všetkých platformách. To všetko aj napriek tomu, že vyšlo ešte len pred dvoma týždňami. 

Výkonný producent Martin Klíma pri tejto príležitosti zodpovedal na mnoho otázok týkajúcich sa hry a jej vývoja. Konkrétne uviedol, že Kingdom Come: Deliverance je niečo medzi klasickou indie hrou a veľkým AAA titulom. Zároveň dodáva, že by bol rád keby mali pred vydaním viac času na vyladenie hry:

„Nevnímam KCD ako titul, ktorý by súperil s hrami Assassin’s Creed či Shadow of War. Jednoducho nemáme prostriedky na vytvorenie takejto hry. Nevnímam nás však ani ako indie hru. Trend, ktorý vidím v reálnych AAA hrách, teda aj u tých, ktoré som spomenul, spočíva v tom, že sa stávajú viac zhovievavejšie. Sú viac prispôsobené casual či menej náročným hráčom. Sú to hry, ktoré sa v skutočnosti hrajú samé. Takže v nich máte rôzne značky, výzvy, informácie a praktické rady navrhnuté tak, že nikdy nemusíte premýšľať o tom, čo máte robiť ďalej.

To, samozrejme, nie je výlučne zlé. Vidím, prečo spoločnosti, ktoré robia tieto hry, volia tento prístup. Existujú naň skrátka požiadavky, čo dokazujú predaje týchto hier. Na druhej strane vidím trend medzi indie hrami, ktoré sú oveľa viac originálnejšie a menej zhovievavé k hráčom. Kvôli obmedzeným rozpočtom však musia prejsť na iný formát, ktorý je o niečo jednoduchší. Napríklad mnohé z nich sú 2D plošinovky.

Kingdom Come: Deliverance je pokus o premostenie týchto dvoch trendov. Má srdce indie hry, vďaka ktorému je viac hardcore, náročnejšia a tvrdšia. Má však aj vizuálne a výrobné hodnoty AAA hry. Otvorene priznávam, že si želám, aby sme mali viac času na vyladenie a vylepšenie hry pred jej vydaním, pretože to je to, čo si AAA hra zaslúži.”

KCD obsahuje veľa chýb, aj keď nie viac, než akákoľvek iná priemerná RPG hra v otvorenom svete. Napriek tomu vyšla s výrazným oneskorením oproti pôvodnému dátumu vydania a je naozaj ťažké si predstaviť, ako by vyzerala, keby nebola odložená. 


Páči sa mi! (+5)




Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SECTOR MAGAZÍN

pdf

SECTOR MAGAZÍN
#104


SOCIÁLNE SIETE
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
network
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2018 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk