Futuremark predstavil Raytracing benchmark |
Aktuálnemu rozbehu raytracingu pomáha aj Futuremark, ktorý prináša svoj raytracingový benchmark.
Aktuálnemu rozbehu raytracingu pomáha aj Futuremark, ktorý pripravuil svoj raytracingový benchmark. Ten práve na GDC predstavil a pridal aj porovnania scény s raytracingom a bez neho. Ponúka tak zatiaľ najlepší pohľad na rozdiely, ktoré v hrách môžeme čakať.
DX Raytracing uymožňuje renderovať presné realtimeové odrazy na dynamických objektoch
DX umožňuje vytvárať aj reflekcie objektov, ktoré sú mimo obrazu
Rovnako môže DXR vytvárať presné, perspektívne správne reflekcie na všetkých povrchoch a to v reálnom čase.
Futuremark dodáva, že implementácia efektov je veľmi rýchla. Môžeme tak čakať, že raytracingové nastavenia v hrách postupne pribudnú. Komu ich grafika nebude zvládať, nechá si ich vypnuté a bude fungovať na starých efektoch, kto bude mať rýchlu grafiku, vychutná si reálnejšie efekty.
Celkovo raytracing otvára dvere k novej generácii vizuálu v hrách.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- RECENZIA: Clair Obscur: Expedition 33 91
- Rusko plánuje znárodniť miestneho prevádzkovateľa hry World of Tanks pre podporu U 55
- GTA San Andreas má dostupný slovenský AI dabing 54
- RECENZIA: The Elder Scrolls IV: Oblivion Remastered 51
- Článok: Razer BlackShark V2 X White Edition 10
- Nové gameplay videá z Battlefieldu 6 52
- Minecraft môže vyzerať aj takto 13
- Ponuka grafických kariet sa znovu rozšírila, RTX 5070Ti už ide pod 900 eur 137
- Nvidia už pripravuje RTX 50 Super verzie kariet s rozšírenou pamäťou 102
- Mafia: The Old Country ukáže svoj gameplay v máji 38 zobraziť viac článkov >