Futuremark predstavil Raytracing benchmark |
Aktuálnemu rozbehu raytracingu pomáha aj Futuremark, ktorý prináša svoj raytracingový benchmark.
Aktuálnemu rozbehu raytracingu pomáha aj Futuremark, ktorý pripravuil svoj raytracingový benchmark. Ten práve na GDC predstavil a pridal aj porovnania scény s raytracingom a bez neho. Ponúka tak zatiaľ najlepší pohľad na rozdiely, ktoré v hrách môžeme čakať.
DX Raytracing uymožňuje renderovať presné realtimeové odrazy na dynamických objektoch
DX umožňuje vytvárať aj reflekcie objektov, ktoré sú mimo obrazu
Rovnako môže DXR vytvárať presné, perspektívne správne reflekcie na všetkých povrchoch a to v reálnom čase.
Futuremark dodáva, že implementácia efektov je veľmi rýchla. Môžeme tak čakať, že raytracingové nastavenia v hrách postupne pribudnú. Komu ich grafika nebude zvládať, nechá si ich vypnuté a bude fungovať na starých efektoch, kto bude mať rýchlu grafiku, vychutná si reálnejšie efekty.
Celkovo raytracing otvára dvere k novej generácii vizuálu v hrách.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 15
- iPhone 17, iPhone Air, Air Pods 3 a nové Watch hodinky predstavené 122
- DOJMY: The Blood of Dawnwalker 28
- Borderlands 4 dostal slušné recenzie, na Steame robí rekordy série v počte hráčov 91
- PS6 má mať vraj jednoduchší dizajn ako PS5 a odnímateľnú mechaniku 125
- RECENZIA: Indiana Jones and the Great Circle: The Order of Giants 8
- Battlefield 6 spúšťa test nového Battle Royale režimu s triedami, deštrukciou a vo 35
- DOJMY: The Expanse: Osiris Reborn 18
- Spotify bude konečne podporovať lossless kvalitu hudby 60
- RECENZIA: Stellar Blade 6 zobraziť viac článkov >