Advertisement

Futuremark predstavil Raytracing benchmark

Aktuálnemu rozbehu raytracingu pomáha aj Futuremark, ktorý prináša svoj raytracingový benchmark.

PC
Grafika
Developer
pridal saver 21.3.2018 o 15:19 pod hry
Futuremark predstavil Raytracing benchmark

HRY > NOVINKY >

Aktuálnemu rozbehu raytracingu pomáha aj Futuremark, ktorý pripravuil svoj raytracingový benchmark. Ten práve na GDC predstavil a pridal aj porovnania scény s raytracingom a bez neho. Ponúka tak zatiaľ najlepší pohľad na rozdiely, ktoré v hrách môžeme čakať.

DX Raytracing uymožňuje renderovať presné realtimeové odrazy na dynamických objektoch

Futuremark predstavil Raytracing benchmark

DX umožňuje vytvárať aj reflekcie objektov, ktoré sú mimo obrazu

Futuremark predstavil Raytracing benchmark

Rovnako môže DXR vytvárať presné, perspektívne správne reflekcie na všetkých povrchoch a to v reálnom čase.

Futuremark predstavil Raytracing benchmark

Futuremark dodáva, že implementácia efektov je veľmi rýchla. Môžeme tak čakať, že raytracingové nastavenia v hrách postupne pribudnú. Komu ich grafika nebude zvládať, nechá si ich vypnuté a bude fungovať na starých efektoch, kto bude mať rýchlu grafiku, vychutná si reálnejšie efekty.

Celkovo raytracing otvára dvere k novej generácii vizuálu v hrách.


Páči sa mi! (+3)




Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SECTOR MAGAZÍN

pdf

SECTOR MAGAZÍN
#104


SOCIÁLNE SIETE
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
network
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2018 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk