Režisér God of War hovorí o tom, prečo sú singleplayer hry také úžasné

Barlog apeluje najmä na schopnosť hier pre jedného hráča hovoriť úžasný príbeh a ponúknuť krásne svety či hrdinov, ktoré hráčov vtiahnu.

pridal Gam_er 27.3.2018 o 6:48 pod hry
Režisér God of War hovorí o tom, prečo sú singleplayer hry také úžasné

HRY > NOVINKY >

Režisér God of WarCory Barlog, bol v poslednej dobe veľmi zaneprázdnený dlhým tlačovým turné okolo hry, kde uskutočnil mnoho rozhovorov. Začiatkom týždňa nám napríklad odhalil, že jeho špeciálna technika bez strihu, ktorú použil v God of War, bola odmienutá Crystal Dynamics. Cory tam pracoval na reštarte Tomb Raidera, no málo kreatívnej slobody bolo jedným z hlavných dôvodov, prečo sa vrátil do Sony Santa Monica, kde si prakticky môže robiť čo chce.

Najnovšie nám vysvetlil, prečo sú singleplayer hry ako God of War z jeho pohľadu také úžasné:

Prístupnosť, okamžité hranie a zábava. Dodržanie sľubu, ktorý je daný na zadnej strane krabice. Preto sú hry pre jedného hráča také úžasné. Stále cítim akési prirovnanie k skúsenosti, ktorú som zažíval v škole. Vtedy to bolo s hrami ako - nemôžem sa dočkať, kým prídem domov a nechám sa preniesť do iného sveta. Fantastické fantasy filmy z 80. rokov, akým bol nepochybne aj Nekonečný príbeh, sú stále inšpiratívne. Ľudia sa na mňa pozerajú s úsmevom, keď poviem, že práve tento film je inšpiratívny, pretože je podľa nich detský.

Ja im však na to hovorím nie, je to úžasný film! Ukazuje úžasný a kompletný svet, ktorý maľuje na obraz jeden fantastický film. Film o svete, ktorý nie je našou súčasťou, veľa o ňom nevieme, no veľmi nás zaujíma. Legend, Labyrinth, Ladyhawk...akýkoľvek film z 80. rokov, ktorý začínal na "L", môžem k Nekonečnému príbehu len zarátať. Tieto filmy ma formovali a stále ma inšpirujú.”

Barlog tak apeluje najmä na schopnosť hier pre jedného hráča hovoriť úžasný príbeh a ponúknuť krásne svety či hrdinov, ktoré hráčov vtiahnu. Svety, do ktorých sa budú radi vracať a miesta, kde odohrajú dlhé hodiny poctivého hrania pre jedného hráča. Niektoré z týchto hier sa však nepredávajú tak, ako by sa očakávalo. Napríklad hry od Bethesdy, aj keď robí kvalitné kúsky. Stále však niektoré SP hry dokážu hráčov zaujať, čo dokázal Horizon: Zero Dawn, ktorý nedávno pokoril hranicu 7,6 milióna predaných kusov. 

Cory Barlog pridal aj informácie o tom, ako sa God of War vyvíjalo. Opisuje radosť, slzy, ale aj množstvo obety tvorivému procesu, počas ktorého hra vznikala mimoriadne úprimným spôsobom. Bola to preňho dlhá a vyčerpávajúca cesta, plná smiechu, argumentov, zdravej dávky strachu a občasných pochybností. O God of War hovorí ako o najstrašidelnejšej a najkrajšej veci, akú kedy robil a ktorá by nikdy nevznikla bez plnej podpory Sony a neúnavnej práce tímu Santa Monica.





Páči sa mi! (+11)




PS4

Vývoj: Sony / Santa Monica Studio
Štýl: Akcia
Dátum vydania: 20. apríl 2018
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
Prosím prihláste sa pre možnosť pridania komentáru.
Môžete sa prihlásiť cez Sector konto, alebo Facebook.
SECTOR MAGAZÍN

pdf

Sector magazín #119


SOCIÁLNE SIETE
NOVÉ FÓRA
| Steam achievementy (3)
čaute, ak by niekto mal chuť a robiť achievementy ...
| Need for speed heat (2)
Zdravim chcel by som s spytat ci niekomu kto tuto ...
| Cpu chladič (3)
Mám pri sebe chladič od master cooler hyper 212 ev...
| Aké hry kúpiť? (7)
Ahojte, vedeli by ste mi poradiť nejaké staršie hr...
| Pc build (17)
CPU: RYZEN 7 3800X CHLADIC CPU -GELID PHANTOM MT...
KOMENTÁRE
vaše novinky zo sveta zábavy
sector logo
network
Ochrana súkromia | Reklama | Kontakt
ISSN 1336-7285. Všetky práva vyhradené. (c) 2019 SECTOR Online Entertainment / sector@sector.sk