Vývoj titulu Dreams bol dvakrát reštartovaný, je v príprave cez 6 rokov |
Hra však aktuálne vyzerá dobre, rozšíri sa o viaceré kreatívne prvky a ponúkne 3 príbehy.
Dreams aktuálne v porovnaní so skoršími náhľadmi vyzerá lepšie než kedykoľvek predtým. Zdá sa však, že vývoj nebol taký jednoduchý. Aspoň podľa toho, čo odhaľuje kľúčový člen vývojárskeho tímu vo svojom nedávnom rozhovore. Kreatívny riaditeľ Mark Healey hovoril o celkovom vývoji, pričom potvrdil, že bol dvakrát reštartovaný, kedy vlastne začínali znova od nuly. Napriek týmto problémom však Healey chváli spoluprácu so Sony, ktoré hru a štúdio Media Molecule podporovalo viac ako 6 rokov.
Hra sa rozšíri o kreatívne prvky, ktoré si berú inšpiráciu zo série Little Big Planet. Umožní teda hráčom vytvárať všetko, čo chcú, od plošinoviek až po strieľačky a ďalšie. Okrem toho ponúkne príbehový režim, ktorý predvedie, čo všetko sa s nástrojmi hry dá robiť.
„Bez ohľadu na to, čo vytvoríte, môžete svoje výtvory zdieľať s masívnou online komunitou, kde môžete tiež prehliadať výtvory ostatných hráčov, remixovať ich alebo používať ich položky, prostredia či postavy vo svojich vlastných hrách. Ak si nie ste istí, kde začať, mali by ste preskúmať dobrodružstvo, ktoré ukrýva príbeh. Hráte tam cez tri pútavé príbehy v oslnivej prehliadke toho, čo všetko je možné robiť s nástrojmi, ktoré Dreams ponúka,” hovorí Mark Healey.
Dreams vyjde tento rok exkluzívne na PS4 v zatiaľ nešpecifikovanom dátume vydania. Oplatila sa podľa vás šesť ročná podpora Sony a dáte titulu šancu? Alebo to bola skôr premárnená investícia?
| NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Nové Alza dni zľavy spustené 17
- RECENZIA: Ninja Gaiden 4 39
- Shuhei Yoshida tvrdí, že grafický výkon v PlayStation konzolách dosiahol svoj limi 73
- RECENZIA: The Outer Worlds 2 33
- USB-C bude musieť byť v EU aj v nabíjačkách a zdrojoch 37
- RECENZIA: Darkenstein 3D 11
- Sarah Bond: Nový Xbox bude veľmi hi-end a veľmi prémiový 110
- Bližší pohľad na novú verziu PlayStation 5 Pro a aj nový Dualsense 25
- Battlefield 6 predstavuje prvú sezónu 79
- Bývalý šéf Assassin’s Creed objasnil svoj odchod: Ubisoft ma požiadal, aby som ods 36 zobraziť viac článkov >
|
PS4
Vývoj: Sony / Media Molecule Štýl: Arkáda
| |||
|
+ SLEDOVAŤ HRU
SÚVISIACE ČLÁNKY:
| |||

















