Phil Spencer sa vyjadril k PC podpore Microsoftu, budú viac rešpektovať PC hráčov, pôjdu natívne |
Microsoft sa pomaly rozbieha smerom k PC hrám a popri vydávaní svojich pôvodne xboxových hier na PC začínajú prinášať exkluzivity, ako aj zlepšovať služby.
Microsoft sa pomaly rozbieha smerom k PC hrám a popri vydávaní Xbox One/PC hier začínajú pripravovať exkluzivity, ako aj zlepšovať služby. Na E3 ohlásili Gears Tactics, čo bude po minulý rok ohlásenom Age of Empires 4 ich druhá väčšia hra pripravovaná čisto pre PC.
K PC službám a ich rozširovaniu povedal viac Phil Spencer v Microsoftu v E3 interview, v ktorom priznáva, že predtým nerešpektovali potreby PC hráčov a idú tlačiť natívne aplikácie a služby, nie porty z konzoly:
"Keď hovoríme o pár miliardách ľudí, ktorí hrajú hry, vieme, že nikdy nebudeme predávať niekoľko miliárd konzol. Konzola je len vymedzená pre niekoľko sto miliónov ľudí, ktorí žijú po celom svete, kde majú televízory na stenách a tam aj chcú hrať."
Oproti tomu PC má oveľa väčší dosah a náležite tomu budú tlačiť hry aj tam:
"Preto máme záujem, aby ľudia mohli hrať hry naprieč zariadeniami, čo môžeme realizovať keďže máme Windows.
Povedal by som, že naša skoršia práca s Games for Windows, Xbox Live vecami pre Windows bola dobre zamýšľaná, ale každý PC hráč videl, že to boli len konzolové veci presunuté na PC. Ľudia, ktorí vtedy robili rozhodnutia, smerovali veci viac na konzolu a nerešpektovalo to PC publikum.
Pravdepodobne ste už zbadali, že sme spomalili vylepšovanie aplikácií a niektorých ďalších vecí na PC. Je to preto, lebo prehodnocujeme náš prístup k PC publiku, aby sme sa prispôsobili ich potrebám, namiesto toho, aby sme ich skúšali vtiahnuť do konzolových vecí. Chceme im priniesť veci, na ktoré sú zvyknutí, chceme ísť za nimi.
Niektoré z vecí, ktoré začíname robiť, napríklad prepojenie Xbox Live s Discordom, sú dôležité z čisto konzolového hľadiska. Je to trochu ťažké definovať, kde to dnes zapadne, ale je to o rozpoznaní infraštruktúry, ktorá existuje na strane PC, aplikácií, ktoré existujú, a služieb, ktoré existujú, a našom skúšaní ponúknuť veci, ktoré poznajú PC hráči. V aplikácii Xbox a niektorých funkciách, ktoré sme urobili predtým, uvidíte trochu spomalenie, ale dlhodobým cieľom je, aby sme boli oveľa natívnejší v prostredí PC a ponúkli PC hráčom to, čo hľadajú.
Mike Ybarra k tomu hovorí, že v PC oblasti vidia veľký nárast v Store a UWP a agresívne sa na odozvu hráčov zameriavajú. V nasledujúcich 3-4 mesiacoch uvidíme nové ohlásenia v tejto oblasti.
To vychádza približne na Gamescom, čo je viac PC orientovaná výstava a tam sa to bude viac hodiť. Určite by mohli zapracovať ako na spomínanom Store, tak aj na Xbox aplikácii, oproti tomu veľké pokroky majú v Gamebare, ktorý sa stáva stále užitočnejším nástrojom. Čo je však dôležitejšie, uvidíme, či na Gamescome predvedú Age of Empires 4.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký je Fallout seriál? 164
- DOJMY: Vivat Slovakia (Early Access) 79
- Filmový Minecraft je už natočený 18
- Vivat Slovakia, slovenské GTA, vychádza v Early Access už vo štvrtok 84
- PS5 Pro Enhanced označenie nebude vyžadovať 60 fps hry, konzola bude mať aj ultra 86
- História Fallout série 59
- Ubisoft maže The Crew z knižníc hráčov 124
- VIDEO : Vivat Slovakia - prvých 30 minút z Early Access verzie 49
- Warhorse štúdio dnes o 20:00 predstaví svoju novú hru 110
- Alza ponúka ďalšie zľavy 15 zobraziť viac článkov >