Jade Raymond hovorí o tom, prečo ľudia milujú značku Star Wars a ako pomáha viesť jej projekty |
Jej štúdia zistila, že hlavným motivátorom pre hranie Star Wars je pre väčšinu ľudí stať sa fanúšikom číslo jedna.
Kládli ste si niekedy otázku, prečo sa niektorým ľuďom značka Star Wars dostáva viac pod kožu? Prečo niektorí fanúšikovia milujú Star Wars až príliš? Túto otázku si kládla aj Jade Raymond, ktorá momentálne vedie EA Motive, kde má na starosti celkovú stratégiu značky Star Wars.
Záver jej štúdie je, že hardcore Star Wars fanúšikovia sa túžia stať fanúšikom číslo jedna a vedieť viac o celom vesmíre značky než ich priatelia:
„Je zaujímavé, že hlavným motivátorom pre fanúšikov Star Wars k hraniu hier je to, aby sa získali informácie a stali sa fanúšikmi číslo jedna. Takže v podstate chcú svojimi vedomosťami o Star Wars poraziť svojich priateľov.
Je to veľmi herný štýl myslenia o univerze. Viem, že to vyznieva smiešne, no strávili sme veľa času s fanúšikmi a hráčmi Star Wars a práve toto je hlavnou motiváciou - Viac sa o vesmíre naučiť, aby sa stali expertom číslo jedna.”
Znie to možno ako hlúpy spôsob, no keď si to rozmeníme na drobné, presne to, o čom Jade hovorí znamená "fandiť niečomu". Okrem toho nám tiež objasnila, ako pomáha viesť Star Wars projekty:
„Každé naše štúdio ponúk svoj koncept titulu. Mojou úlohou je pozrieť sa na to a zistiť, ako ich môžeme zaradiť do nášho lineupu. Je jasné, že nechceme vydávať štyri Star Wars hry počas jedného roka. Nechceme, aby všetky naše hry boli o rytieroch Jedi. Bolo by dobré, keby sme sa zamerali na rôzne typy hier a rôzne fantázie hráčov.”
Úspech EA so značkou Star Wars by sa dal označiť ako zmiešaný. Star Wars Battlefront mal málo obsahu, Battlefront II prekročil hranice tým, že sa chystal agresívne speňažovať hráčov, čo sa ukázalo pri AAA hre neprijateľné. Nuž a zaujímavo vyzerajúci projekt od Visceral Games pod vedením Amy Henning sa nevyvíjal dobre a bol úplne zrušený. Jeho pozostatky dostala do rúk Jade.
Partnestvo EA s Lucasfilmom trvá už päť rokov, takže možno je konečne čas na Star Wars hru, ktorá bude úspešná bez kompromisov. Možno sa to podarí s ďalšou Star Wars hrou. To by mal byť Star Wars Jedi: Fallen Order, na ktorom pracujú Respawn Entertainment, autori Titanfall. Jeho vydanie sa očakáva niekedy v roku 2019.
NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY TÝŽDŇA |
- Aký je Netflixovský seriál 3 Body problem? 36
- Alza spustila zľavy na konzoly, PC a ďalší herný tovar 24
- Aké herné PC zložiť na jar 2024 za 800, 1000, 1500 alebo 2000 eur? 58
- Resident Evil 9 bude zrejme umiestnený v otvorenom svete 86
- Aká bola druhá séria Halo seriálu? 50
- Objavená bola diera v Apple M1,M2 a M3 čipoch 65
- Príde GTA VI až v roku 2026? 63
- Horizon 2 odštartoval na Steame s nižším počtom hráčov ako jednotka, ale port je d 193
- Na GDC vraj niektorí vývojári nechápali dôvod existencie PS5 Pro, niektorí distrib 133
- Putin rozkázal, aby si Rusko vytvorilo vlastnú hernú konzolu 176 zobraziť viac článkov >